سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

تعطیلی درمانگاه امام خمینی (ره) مشهد به علت فقدان واکسن مننژیت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌رضوی از تعطیلی درمانگاه امام خمینی (ره) مشهد به علت فقدان واکسن مننژیت خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد محمدرضا پورساداتی امروز در جمع خبرنگاران در ارتباط با فقدان واکسن مننژیت و تعطیلی درمانگاه امام خمینی(ره) مشهد اظهار کرد: هلال احمر متولی تزریق واکسن حجاج در کشور است و مشکل کمبود واکسن مننژیت در تمام فصول وجود دارد، اما در ایام اعزام حجاج به سرزمین وحی این مشکل بیشتر می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌رضوی افزود: به دلیل وجود تحریم‌های دارویی، تأمین واکسن مننژیت بسیار سخت شده و با وجودی که هلال احمر هزینه سنگینی را برای تأمین این واکسن متحمل می‌شود، اما بازهم این معضل وجود دارد.

پورساداتی با بیان اینکه فقدان واکسن مننژیت سبب تعطیلی درمانگاه امام خمینی(ره) مشهد صبح امروز شد، خاطرنشان کرد: موضوع کمبود واکسن مننژیت کشوری بوده و تمام استان‌ها از این موضوع رنج می‌برند و خراسان‌رضوی دیرتر از سایر استان‌های کشور مجبور به تعطیلی درمانگاه خود شد.

وی در ارتباط با حل این مشکل گفت: نماینده جمعیت هلال احمر در تهران حضور دارد و به محض رسیدن محموله واکسن درمانگاه امام خمینی‌(ره) در ساعات بعدازظهر و شب نیز برای ارائه خدمت به زائران فعالیت می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌رضوی یادآور شد: برای سهولت حجاج و خستگی کمتر و دسترسی بهتر زائران سرزمین وحی دومین مرکز تزریق واکسن در مشهد از سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد./س


برچسب ها: جمعیت ، هلال ، احمر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.