سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جوان های امروز با خواندن این مطالب می خندند....!

گاهی بعضی حرف هایی که بوی حقیقت فراموش شده می دهند موجب خنده می شوند البته از نوع تلخش....

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران : شما قرار است یک عمر با هم زندگی کنید. پس با او راحت باشید. سخت گیری ها، رسمی بازی ها، تعارف و پنهان کاری ها را به تدریج با پیش رفتن رابطه کمتر کنید. البته جوان های امروزی با خواندن این حرف خنده شان می گیرد. اما اگر به روش سنتی ازدواج کرده باشید شاید مدت زیادی از آشنایی تان نگذشته بوده و زود نامزد شده اید، در این صورت بگذارید زمان کار خودش را بکند ولی شما هم بیکار ننشینید. کم کم به جای شما شما کردن می توانید او را با ضمیر مفرد خطاب کنید.

*اولش کار سختی است اما تاثیر خیلی خوبی دارد: او عاشقتان می شود!

بگذارید با شما راحت باشد و رودربایستی ها کم کم کنار برود. نه اینکه همان روز اول با پیژامه ای که تا گردنتان بالا کشیده اید جلوی تلویزیون دراز بکشید و تخمه بشکنید!
اما از آن آدم ها هم نباشید که 24 ساعته با شلوار جین و موهای شینیون شده به سر می برد و طرف مقابل هم مجبور می شود همین کار را بکند. با هم مشکلاتتان را در میان بگذارید، حرف دلتان را بزنید، او را وارد زندگی خصوصی تان بکنید و بگذارید راحتی و آسایش یک دوست صمیمانه بین شما شکل بگیرد اما رعایت ادب و احترام متقابل را همیشه تا آخر عمرتان بالاترین اولویت در نظر بگیرید./ف

برچسب ها: ازدواج ، سنتی ، جوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.