سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جايي كه روياي گردشگران به حقيقت مي‌پيوندد

در جزاير ساحلي و تفريحي مالديو، تمام امكانات مو به مو براي گردشگران چيده شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه گردشگري باشگاه خبرنگاران، كشور مالديو در ميان مقاصد گردشگري آسيايي يكي از محبوب ترين كشورهاست.
اين كشور به واسطه جزاير و سواحل زيباي خود در تمام ايام سال پذيراي گردشگران بيشماري از نقاط دور و نزديك جهان است و در اين جاذبه هميشگي برخي از مجتمع هاي اقامتي به واسطه برخي ويژگي ها همواره مورد توجه دفاتر خدمات مسافرتي و گردشگران قرار دارند.
مجتمع اقامتي و تفريحي Lily Beach يكي از زيباترين مكان هاي ساحلي مالديو است كه انگار همه چيز براي لذت بردن واقعي از تعطيلات در آن مو به مو چيده شده است، آنچه بيش از همه اين لذت واقعي را از ساير مكان ها متفاوت مي سازد، نوع محل اقامت است زيرا گردشگران هم در خشكي مي توانند اقامت داشته باشند و هم در آب.


در اين مجموعه زيبا و آرامش بخش، ويلاها بر روي آب به گونه اي تدارك ديده شده است كه گويي بر يك قايق چوبي ساكن بر روي آب قرار دارند.
مجتمع اقامتي و تفريحي lily Beach يكي از زيباترين مكان هاي ساحلي مالديو است كه انگار همه چيز براي لذت بردن واقعي از تعطيلات در آن مو به مو چيده شده است، آنچه بيش از همه اين لذت واقعي را از ساير مكان ها متفاوت مي سازد، نوع محل اقامت است زيرا گردشگران هم در خشكي مي توانند اقامت داشته باشند و هم در آب.
در اين مجموعه زيبا و آرامش بخش، ويلاها بر روي آب به گونه اي تدارك ديده شده است كه گويي بر يك قايق چوبي ساكن بر روي آب قرار دارند.
Lily Beach كه نخستين مجتمع تفريحي پنج ستاره مالديوبه حساب مي آيد در اوايل آوريل 2009 درهاي خود را بر روي گردشگران گشود كه در يك تركيب ساده از طراحي و مواد طبيعي مي توانستند يكي از بهترين خاطرات سفر و اقامت را در يكي از آرام ترين و مفرح ترين مقاصد گردشگري جهان تجربه كنند.
براي كسب اين تجربه كافيست فقط با پرداخت هزينه پرواز بر فراز آب هاي آبي و تماشاي جزاير مرجاني كه با هواپيماهاي تفريحي دريايي انجام مي گيرد، يك لذت 25 دقيقه اي فراموش نشدني را صاحب شويد.

ويلاهاي ساحلي:


بر كناره ساحلي زيبا، 57 ويلا با اندازه 68 متر مربع به طرز چشمگيري طراحي شده اند كه در آن اتاق خواب و نشيمن كف پوش چوبي و حمام كفپوش سنگي دارد، يك تخت دو نفره با يك كاناپه بزرگ با طراحي هاي زيبا و يك تلويزيون LCD 29 اينچ، تمام امكانات اين ويلاها است.

ويلاهاي مردابي:


16 ويلاي ويژه در اندازه 90 متر مربع از ديگر اماكن اقامتي اين مجموعه بي نظير است كه كفپوش چوبي اتاق خواب و سنگي حمام بهمراه كاناپه بزرگ و تلويزيون 29 اينچ LCD آن، با امكانات ويلاهاي ساحلي مشابه است اما در اين سبك از ويلاها تخت هاي چهار ستون بزرگ ديده مي شود به اضافه اينكه عرشه ايي خصوصي هم براي لذت بردن از نماهاي طبيعت در نظر گرفته شده است.

ويلاهاي آبي دولوكس:


براي گردشگراني كه فضاي بيشتري را براي اقامت شان خواهانند 36ويلا در متراژ126 متر مربع در نظر گرفته شده است، كه در فاصله 5/4 متري از يكديگر، طوري طراحي شده اند كه يك فضاي كاملاً خصوصي را رقم مي زنند.
كف هاي چوبي و مرمرين با يك تخت بزرگ چهار ستون بهمراه كاناپه و تلويزيون 42 اينچ بخشي از امكانات اين ويلاهاست اما ويژگي خاص اين ويلاها نسبت به بقيه، وان ها و جكوزي دست سازي است كه بر روي عرشه گذاشته شده و لذت تماشاي مناظر اين مجموعه را دو چندان مي كند.

سوئيت هاي آبي غروب آفتاب:




و سرانجام آنچه ما به مباهات مالكان اين جزيره است چهار سوئيت 182 متر مربعي است كه به لحاظ موقعيت مكاني آن ها و امكانات آن، شگفت انگيزترين مكان اين جزيره به حساب مي آيد.
در درون ويلا علاوه بر اتاق نشيمن، يك استخر بدون لبه، سيستم تهويه مطبوع، پنكه هاي سقفي، امكان تهيه قهوه، چاپ و اسپرسو، جعبه امانات، دسترسي اينترنت، سي دي و دي وي دي پلير، تلويزيون ماهواره ايي 52 اينچ صفحه تخت به همراه تخت بزرگ چهار ستونه و يك كاناپه ديده مي شود.
اين ها همگي ويلاهايي با امكانات كامل براي استفاده دو نفره گردشگران بود كه علاوه بر آن ها شش ويلاي 136 متري تو در تو نيز براي استفاده گروهي خانواده ها در قسمت ساحلي در نظر گرفته شده است.
Lily Beach يك مجتمع لوكس و منحصر بفرد در جنوب شرقي آسيا به حساب مي آيد كه بيشتر گردشگران آن را اروپائيان تشكيل مي دهند.
اين مكان براي گردشگران فارغ از امكانات كاملي كه دارد، يك مكان رويايي براي رسيدن به آرامش است انگار حتي موج و خروش دريا را هم خريده اند زيرا در تمام مدت اقامت هيچ صدايي از دريا بلند نمي شود كه آرامش و سكوت گردشگران را بر هم بزند.
Lily Beach همه گونه خدمات رفاهي، تفريحي و اقامتي را براي گردشگران تدارك ديده تا روياي گردشگران را عملي سازد، امكان ندارد در اين جزيره نياز به چيزي داشته باشد كه با جواب منفي مواجه شوي، بعنوان نمونه روزنامه هاي محلي تمامي كشورهاي دنيا را بخواهيد، نسخه اي از آن در اختيار شما خواهد بود يا آب ميوه ها و غذاهايي كه شايد در مالديو كمتر و يا اصلاً پيدا نشود، ضمن اينكه چهار نوع سيگار هم براي استفاده در ويلاها موجود است.
صبحانه بوفه و رستوران ويژه با منوي آلاكارت، عرضه نوشيدني هاي متنوع، ميان وعده هاي غذايي با آب ميوه هاي تازه در كنار استخر به همراه چاي، قهوه و آبميوه، برنامه ويژه پذيرايي است.
اما در بخش فعاليت هاي تفريحي، برنامه هاي خاصي طرح ريزي شده است، مانند شنا با ماسك و كفش غواصي، تماشاي جزاير غير مسكوني و دهكده ماهيگيري، سالن هاي ورزشي تنيس، واليبال ساحي، شنا، بيليارد، مسابقه ماهيگيري، انواع ورزش هاي آبي، موج سواري و سرانجام اجراي موسيقي و نمايش هاي مهيج و تئاتر براي گردشگران. با اين همه، براي كودكان نيز دو استخر شنا و يك باشگاه جداگانه در نظر گرفته شده است.
علاوه بر اين امكانات و خدمات، ماساژ درماني يكي ديگر از جاذبه هاي گردشگري جزيره lily Beach است، بطوريكه ماهرترين ماساژورها زير نظر يك مدير بين المللي آماده ارائه خدمات در شش اتاق روي آب به نام درمان هاي تامارا "Tamara" هستند كه مشرف به اقيانوس بوده و يك تجربه روح بخش به شمار مي رود.

كي و چگونه به اين جزيره سفر كنيم:



بهترين زمان سفر به اين جزيره نزديك ژانويه است زيرا برنامه هاي شاد و تفريحي ويژه تدارك مي بينند و از لحاظ آب و هوايي هم نيمه دوم سال خنك تر و ملايم تر است.
هزينه اقامت در اين مجموعه بستگي به ايام سال دارد به طوري كه براي مثال اقامت در ويلاهاي ساحلي در ارزان ترين نرخ شامل اول ماه مي (ارديبهشت) تا 20 جولاي (تير ماه) به ازاي هر شب 750 دلار است، در حاليكه همين ويلا در حد فاصل تاريخ 22 دسامبر (اول دي) تا 11 ژانويه (21 دي) به 1250 دلار مي رسد. البته اين در شرايطي است كه اين سبك از ويلا كمترين نرخ را در بين باقي ويلاها دارد، بطوريكه در همان ايام پيك سوئيت هاي اين مجتمع قيمتي معادل 3200  دلار پيدا مي كند./ص
 
گزارش از‌ :عليرضا شوكتي

برچسب ها: گردشگران ، ساحل ، رویا ، تفریح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.