سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افشاردوست: ليگ جهاني محل بهره برداري براي جام ملت هاست/ بايد براي يك پوئن هم جنگيد

محمود افشاردوست، دبير فدراسيون واليبال گفت: در طول مسابقات ليگ جهاني ملي پوشان صرف نظر از هرگونه نتيجه بايد براي كسب هر يك پوئن بجنگند.

محمود افشاردوست، دبير كل فدراسيون واليبال در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به آن چه كه در تمرينات تيم ملي ديديم ملي پوشان از انگيزه و قدرت بسيار خوب براي ارائه بازي هاي مطلوب در ليگ جهاني برخوردارند.

وي تصريح كرد:‌ فدراسيون امكاناتي كه كادر فني براي حضور قدرتمند در ليگ جهاني نياز داشت را در اختيار آن ها قرار داد، به طوري كه ولاسكو هم به عنوان سرمربي از وضعيت و شرايط حاكم بسيار راضي است.

وي تصريح كرد: ما براي نخستين بار حضور در مسابقات ليگ جهاني را تجربه مي كنيم با توجه به اين مسئله بايد توقع و نگرش ها هم سو باشد، اين امر به آن معنا نيست كه از ملي پوشان هيچ انتظاري نداشته باشيم ولي بايد اين توقعات معقول و در چارچوب مسائل فني و حرفه اي باشد.

وي تصريح كرد: ملي پوشان بايد در اين دوره از مسابقات ليگ جهاني از واليبال مدرن و سطح بالا نمايش خوبي داشته باشند و در هر ست صرف نظر از نتيجه برد يا باخت براي بدست آوردن حتي يك پوئن هم بجنگند،َ اين رقابت ها مي تواند در بالا بردن تجربه ملي پوشان هم نقش به سزايي داشته باشد.

دبير فدراسيون واليبال در ادامه گفت: ما مي توانيم از مسابقات ليگ جهاني بهترين بهره برداري را براي حضور موفق در پيكارهاي جام ملت ها داشته باشيم./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.