سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرتوي: انتظار معجزه از واليباليست ها نداريم/ ما نمي توانيم روسيه را ببريم

عزيز پرتوي، پيشكسوت واليبال كشورمان گفت: بازي با روسيه در مسابقات ليگ جهاني كار بسيار سختي است و ملي پوشان بايد از حيثيت واليبال ايران دفاع كنند.

عزيز پرتوي، پيشكسوت واليبال كشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به هيچ عنوان نبايد بازي هاي دوستانه را ملاك بازي رسمي قرار داد، چون مربيان در اين ديدارها از تمام نيروهاي ذخيره و فيكس خود به منظور آناليز بازيكنان در تركيب استفاده مي كنند.

وي تصريح كرد: فاصله واليبال ايران و روسيه بسيار زياد است، روس ها در اين رشته داراي عناوين مختلف جهاني و سطح بالا هستند، آن ها در رشته واليبال سرمايه گذاري زيادي كرده اند و در اين چند دهه اخير جزو تيم هاي صاحب نام و مطرح جهان هستند.

وي گفت: اگر ملي پوشان ايراني بتوانند در برابر تيم ملي روسيه بازي خوبي ارائه دهند اين امر به منزله آن است كه ملي پوشان از حيثيت و آبروي واليبال ايران دفاع كرده اند.

كارشناس واليبال در ادامه اظهار داشت: واليباليست هاي روس از نظر فيزيك بدني هم جزو برترين هاي جهان هستند و داراي بهترين مربيان جهان هستند، ما حتي از نظر امكانات سختي افزاري هم از روس ها عقب تر هستيم چون علاوه بر اين مسائل بازيكنان روس در ليگ هاي معتبر جهان هم بازي مي كنند، به همين دليل نبايد از ملي پوشان انتظار معجزه داشت.

وي تصريح كرد: با توجه به شرايط موجود و تفاوت هاي زياد ميان واليبال ايران و روسيه بايد بگويم ما نمي توانيم آن ها را ببريم و فقط بايد به يك بازي خوب بسنده كرد./آق

برچسب ها: پرتوی ، والیبال ، روسیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.