سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باقری: قهرمانی در مسابقات کره را هدف گرفته ایم / ازبکستان با اهداف بزرگی به ایران آمده است

مربی بدنسازی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: تمام برنامه های خود را برای پیروزی و کسب عنوان قهرمانی درکره تنظیم کرده ایم.

قدرت اله باقری مربی بدنسازی تیم ملی کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: از زمانیکه بزرگسالان وارد اردو شده اند 45 جلسه تمرین برگزار کرده ایم .

ابتدا کار دشواری پیش رو داشتیم زیرا اختلاف سطح آمادگی بازیکنان زیاد بود اما به تدریج و با صرف فعل خواستن توسط بازیکنان تمام مشکلات را پشت سر گذاشتیم و درحال حاضر بازیکنان در اوج آمادگی خود به سر می برند. در هفته های نخست برگزاری اردو بازیکنان را به دو گروه تقسیم کردیم ، یک گروه که با وجود لیگ به تمرین پرداخته بودند تمرینات ویژه ای انجام می دادند و دیگر بازیکنان فعالیتهای ترکیب را پیش گرفتند. همین امر باعث شد بازیکنان گروه دوم نیز با کسب انگیزه به آمادگی برسند.

وی افزود: با مشورت اعضای کادر فنی  تصمیم گرفتیم فشار تمرینات را کم کنیم تا بازیکنان با وضعیت ایده آلی به مصاف تیم ازبکستان بروند، البته قرار بر این بود که با تیم ترکمنستان که در مشهد اردو  زده،‌ بازی دوستانه ای داشته باشیم که مشکلات تهیه بلیط مانع از برگزاری این رقابت شد.

تیم ملی برای صف آرایی مقابل تیم ازبکستان امروز و فردا تمرینات سبکی انجام می دهد .

باقری در ادامه بیان داشت: فوتبال ازبکستان از نظر فنی قوی است و دارای رنکینگ بالای آسیایی است به همین دلیل معتقدم که این تیم با اهداف بزرگی به ایران آمده تا مقابل تیم ملی کشورمان قرار گیرد.

ازبک ها برای یادگیری فوتسال این بازی دوستانه را انجام میدهند اما ما اهداف بزرگتری در پیش داریم،‌ بازیکنان باید مراقب باشند که در این بازی ها دچار مصدومیت نشوند. هر کس دیگری هم به جای اسماعیل پور بود،‌ ناراحت می شد.

مربی بدنسازی تیم ملی کشورمان در خصوص حذف اسماعیل پور اظهار داشت: من در بحثهای فنی تیم دخیل هستم و تصمیم گیری در مورد حضور یا حذف بازیکنان به سر مربی مربوط می شود البته این تصمیم نیز با مشورت کادر فنی گرفته می شود اما خسوس صاحب نظر نهایی است.
اسماعیل پور به دلیل مصدومیت  تمرینات فشرده ای را انجام نمی داد و از نظر آمادگی نسبت به باقی بازیکنان عقب بود روز آخر به اردو آمد و عنوان کرد که قصد دارد تمام تلاش خود را به کار گیرد تا در اردو ماندگار شود، پس از انجام تمرینات نیز مصدومیتی نداشت اما کادر فنی تصمیم خود را مبنی بر حذف این بازیکن گرفته بود زیرا بازیکنان مستعد و آماده ای در اردو حضور داشتند که نظر کادر فنی را به خود معطوف کرده بودند.

وی همچنین اظهار داشت: اسماعیل پور ناراحت بود اما با کمال ادب  و احترام و دوستی از ما خداحافظی کرد .
بازیکنان زحمات بسیاری می کشند هر شخصی دیگری نیز جای وی بود از حذفش ناراحت می شد. به هرحال این اتفاقات در تمام اردوها به وجود می آید کادر فنی تمام تلاش خود را به کار گرفته که در مسابقات کره عملکرد مطلوبی داشته باشم ، هر کس که قادر باشد کمک بیشتری برای تیم ملی به حساب بیاید، می ماند. هیچ تصمیمی با قصد و غرض گرفته نمی شود./آق
برچسب ها: باقری ، فوتسال ، بدنسازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.