سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيانيه وزارت خارجه روسيه درباره لزوم شرکت ايران در کنفرانس سوريه:

حضور ايران در هرکنفرانس بين المللي صلح درباره سوريه " الزامي " خواهد بود

وزارت امور خارجه روسيه امروز پنجشنبه با صدور بيانيه اي رسمي بار ديگر بر لزوم شرکت ايران در کنفرانس بين المللي درباره سوريه تاکيد کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري ايتارتاس، به موجب اين گزارش در بيانيه وزارت امور خارجه روسيه در واکنش به نتايج مذاکرات سه جانبه ديروز با مشارکت نمايندگان سازمان ملل ، روسيه و امريکا در ژنو  آمده است:‌ 

"حضور ايران در هرکنفرانس بين المللي صلح درباره سوريه " الزامي " خواهد بود ، زيرا تهران مي تواند در حل و فصل بحران در منطقه و رسيدگي اوضاع پس از آن ،مشارکت و همکاري ملموس داشته باشد.

اين بيانيه مي افزايد:  روسيه تاکيد دارد که کشورهاي همسايه سوريه و ديگر بازيگران با نفوذ و تاثير گذار منطقه اي به ويژه ايران در اين کنفرانس شرکت داشته باشند. 

در اين بيانيه تصريح شده است:‌ ‌شرکت کنندگان در نشست ديروز خاطر نشان کردند لازم است همه جناح ها و گروههاي مخالف سوري در کنفرانس حضوري مناسب داشته باشند ، سوري ها در چارچوب فرايند سياسي بايد خود تصميم گيرنده باشند و  توسعه و پيشرفت کشورشان را خود رقم بزنند و در اين ميان طرفهاي خارجي به هر شکل ممکن به آنها کمک خواهند کرد . 
 



برچسب ها: ایران ، ژنو ، کنفرانس ، سوریه ، صلح ، روسیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.