سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كاروان انتخاباتي همه با هم

كاروان انتخاباتي "همه باهم" كاري از گروه سياسي صدا و سيماي مركز گلستان تهيه و توليد مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ به منظور انعكاس شور و نشاط و به تصوير كشاندن نقطه نظرات مردم در زمينه انتخابات گروه سياسي صدا و سيماي مركز برنامه اي تحت عنوان كاروان همه باهم توليد و روي آنتن برده است. 
اين كاروان متشكل از اقوام استان با لباس هاي محلي بوسيله يك ميني بوس كه تمامي بدنه آنها با آرم همه با هم و تحليل هايي از حضور اقوام مختلف در انتخابات تزئين شده است، به شهرهاي مختلف استان مي روند و در جمع مردم در زمينه انتخابات گفتگو مي كنند. 
حميدرضا دنكوب تهيه كنندگي و كارگرداني اين برنامه 24 قسمتي را بر عهده  دارد. 
زمان پخش اين برنامه هر روز در دو بخش يكي ساعت 20 و ديگري 22:10 و تكرار، فرداي آن روز در ساعات 9 و 14 به مدت 10 تا 12 دقيقه به سمع و نظر هم استاني هاي گلستاني مي رسد. 
دستيار تهيه و مدير برنامه ريزي اين برنامه را مهدي جعفري، گزارشگران آن را محمدرضا خاندوز، علي ايزدفر، جمشيد آقچلي، زليخا كر، زهرا برزگر خاندوز، مينا رهروان، جهانبخش شيخي، عليرضا شاد، احمد ديلم، حديثه حسيني، زكيه و ابوالقاسم رجبلو، تصوير برداران محمدرضا مارزلو، مرتضي نوده، ياسر پاكزاد و مسعود قرباني، تدوين گران زهرا ايرانژاد و عاطفه دباغ، هماهنگي قاسم صفرعلي و ابراهيم نصرتي و ترابري آن را يعقوب عليخاني، رضا علي عادل، عباس كبير و حميد مقسم برعهده دارند./ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.