سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیری: ممکن است با شمسایی به توافق نرسیم / بودجه مورد نظر شمسایی خیلی بالاست

مدیر عامل باشگاه دبیری تبریز گفت: بودجه مورد نظر شمسایی برای بستن تیم اختلاف زیادی با نظر هیئت مدیره باشگاه دارد. اوضاع به همین منوال پیش رود، به توافق نمی رسیم.

فرزین دبیری مدیر عامل باشگاه دبیری تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: هفته گذشته دو جلسه دوستانه با شمسایی داشتیم که توافقات نهایی را انجام دهیم اما مشکلاتی بوجود آمد.

هیئت مدیره باشگاه بودجه مشخصی را برای بستن تیم در نظر گرفته و شمسایی با این بودجه موافق نیست.

وی افزود: در جریان صحبت هایی که انجام شد شمسایی برای رسیدن تیم به قهرمانی خواستار بودجه بیشتری شد که اختلاف کمی نیز با مبلغ در نظر گرفته شده ، ندارد. مسئولان باشگاه زمان زیادی را به تصمیم گیری در مورد مسائل مختلف باشگاه اختصاص دادند و با در نظر گرفتن تمام جوانب مسائل مربوط به فصل آتی را تصویب کردند به همین سبب نمی توانیم در بودجه در نظر گرفته شده ، تغییری ایجاد کنیم .

دبیری در ادامه بیان داشت : با توجه به جریانات بوجود آمده تاکنون با شمسایی به توافق نرسیدیم و وی خواستار فرصتی برای تصمیم گیری شده است.

در صورتیکه اوضاع به همین منوال پیش برود شاهد حضور شمسایی در دبیری نخواهیم بود.

مدیر عامل باشگاه دبیری خاطرنشان کرد: عدم حضور ستاره ی فوتبال در تیم دبیری تأسف برانگیز است. اختلاف ها بر سر رقم قراردادی وی نیست،  تنها در بحث بودجه اختصاص داده شده به تیم به توافق نمي رسیم، البته شمسایی اظهار داشته حتی اگر در تیم نباشد همیشه ما را یاری کند./آق

برچسب ها: تغییر ، تصمیم ، بودجه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.