سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

18 میلیون پول اضافه،برای مدیر برنامه های مدافع برزیلی

مدیر‌برنامه‌های مدافع برزیلی نساجی 18 میلیون تومان پول اضافه دریافت کرد.

سرپرست باشگاه نساجی مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: برای انتقال مدافع برزیلی، مدیربرنامه‌های این مدافع 18 میلیون تومان پول اضافه گرفت، اگر آقایان در مدت 10 روز پول را برنگردانند آنها را در دادگاه می‌بینیم.

اسدی افزود : آقایان نقش جهان و مشهدی برای انتقال ماتئوس آلونسوی برزیلی به باشگاه نساجی مازندران مبلغی بالغ بر 18 میلیون تومان بیشتر از حق خود دریافت کردند که باید این مبلغ را به نساجی پرداخت کنند؛ این اتفاق به دلیل آگاهی نداشتن باشگاه از قوانین نقل و انتقالات صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: در حالی که این دو نفر بابت انتقال این مدافع برزیلی به نساجی باید 5 میلیون تومان از ماتئوس و 5 میلیون تومان از نساجی می‌گرفتند، اما 23 میلیون تومان از باشگاه نساجی دریافتی داشتند که باید 18 میلیون تومان بقیه را به این باشگاه عودت دهند.

سرپرست باشگاه نساجی گفت: پس از سه سال دوندگی موفق شدیم، حکم محکومیت آنها را از دادگاه بگیریم و اگر این دو شخص تا 10 روز آینده با باشگاه تماس نگیرند و نسبت به پرداخت طلب باشگاه اقدام نکنند، اگر هر جای ایران که باشند از حق نساجی نمی‌گذریم و آنها را به دادگاه می‌کشانیم.

اسدی افزود : تمام سعی‌مان را به کار می‌گیریم تا حقی از هواداران قائمشهر و باشگاه نساجی مازندران ضایع نشود؛ به همین دلیل به مدیر برنامه‌های ماتئوس اخطار می‌دهیم تا 10 روز فرصت دارند تا مابقی پولی که از باشگاه نساجی دریافت کرده‌اند را به باشگاه بازگردانند و رضایت مسئولان باشگاه را جلب کنند؛ در غیر اینصورت از هم‌اکنون خود را برای حضور در دادگاه آماده کنند./س


برچسب ها: برنامه ، مدافع ، برزیلی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.