سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

برگزاری جشنواره سراسری "معمار انقلاب" در تبریز

جشنواره سراسری رسانه‌های دیجیتال با عنوان "معمار انقلاب" در تبریز برگزار می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،جشنواره یاد شده با هدف فراگیرسازی اندیشه‌ها و آرمان‌های ناب حضرت امام خمینی (ره) ،‌تبیین و ترویج و نهادینه کردن اندیشه‌های دینی و سیاسی حضرت امام (ره) و تبیین ظرفیتها و روش‌شناسی فن‌آوری‌های دیجیتال در ترویج سیره‌ی آن حضرت با استفاده از ابزارهای نوین فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

تولید محتوای دیجیتال در رابطه با سیره و اندیشه‌های حضرت امام (ره)، و فراهم نمودن بستری مناسب برای شکوفایی استعدادهای جوانان در زمینه استفاده از تکنولوژیهای جدید در عرصه فعالیتهای دینی و سیاسی و جهت‌دهی به فرهنگ وبلاگ نویسی و وارد کردن مفاهیم ارزشی به فضای وبلاگ‌ها از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می‌رود.

این جشنواره در بخش رقابتی شامل وب‌سایت، وبلاگ متنی،‌فتوبلاگ، پادکست و ودکست و در بخش حمایتی شامل نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای، کتاب صوتی، بازیهای رایانه‌ای، انیمیشن کوتاه و محتوای تلفن همراه است.

همچنین بخش ویژه این جشنواره در موضوعات عفاف و حجاب، نماز و نیایش، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، حماسیه سیاسی و حماسه اقتصادی، پدافند غیرعامل در حوزه فرهنگ، دفاع مقدس و قیام پانزده خرداد است.

براساس این گزارش علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا سی‌ام تیرماه جاری به دبیرخانه جشنواره واقع در تبریز، خیابان امام خمینی ، نرسیده به چهارراه آبرسان،‌اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، واحد فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال ارسال نموده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 3362363 0411 تماس حاصل نموده و یا به آدرس اینترنتی www.memareengelab.com مراجعه نمایند.

گفتنی است :این جشنواره توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با همکاری دانشگاه تبریز، کانون فرهنگ هنر و ادب آذربایجان‌شرقی، مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره)، سازمان اسناد و کتابخانه ملی مدیریت شمالغرب کشور، استانداری آذربایجان‌شرقی و کانون فرهنگی هنری محراب اندیشه تبریز، نیمه‌ی دوم شهریورماه 1392 در تبریز برگزار می‌شود/س

 

برچسب ها: جشنواره ، سراسری ، معمار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.