سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

علمای اسلام قدر فرصت بیداری اسلامی را بدانند

آیت الله مکارم شیرازی در دیدار شماری از علمای فلسطینی مقیم لبنان با بیان این که شادی شما ما را شاد و حزن و اندوه شما ما را نگران و اندوهگین می کند، ابراز امیدواری کردند که این گونه سفرها سبب وحدت بیش از پیش مسلمانان شوند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، ایشان اظهارکردند: وحدت در بین مسلمانان را اصلی مهم خواند و با استناد به آیات و روایاتی، از اختلاف و تفرقه به مثابه صاعقه و زلزله ای ویرانگر یاد کردند.
ایشان با بیان این که دشمنان ما مدام به دنبال ایجاد اختلاف افکنی بین مسلمانان هستند، بیان داشتند: دشمنان ما بعد از زمین گیر شدن و شکست خوردن در عراق و افغانستان توطئه خود را در جهت ایجاد اختلاف بین مسلمانان و برادر کشی متمرکز کرده اند؛ در چنین شرایطی مسلمانان به ویژه علمای اسلام باید هوشیار باشند.
ایشان تنها راه نجات امت اسلام و پیروزی در برابر صهیونیست ها را وحدت علمای اسلام و مسلمانان دانسته و بیان داشتند: امروز در کشورهای مختلف جهان گوش های بسیاری برای شنیدن مبانی اسلامی وجود دارد و باید از این فرصت ارزشمند بهره گرفت.
آیت الله مکارم شیرازی ابراز داشتند: اگر گرفتار اختلافات و مسائل جزیی شدیم به یقین این فرصت را از دست خواهیم داد و دشمنان ما موفق به اجرایی کردن توطئه های شوم خود خواهند شد و باید در روز قیامت پاسخگوی ضایع کردن این فرصت طلایی باشیم./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.