سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترين عناوين بين الملل

مهمترين عناوين روز گذشته به شرح زير مي باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛
تحلیلگر روزنامه "هافینگتون پست" در مقاله ای تحت عنوان "اتحاد ایران – سوریه: چرا آمریکا و متحدان غربی اش نبایستی دست به مداخله نظامی علیه سوریه بزنند" با اذعان به قدرت کشورمان در عرصه منطقه ای معتقد است که در صورت تجاوز نظامی خارجی ها علیه سوریه ایران بازنده میدان نخواهد بود.
"ولی نصر" تحلیلگر مسائل ایران و خاورمیانه در مقاله جدید خود در پایگاه تحلیلی "بلومبرگ" اذعان می کند که سوریه و ایران و حزب الله در نبرد با آمریکایی ها در بحران سوریه برنده میدان بوده اند.
خبرگزاري "رويترز" از تلاش قانونگذاران آمريکايي براي تشديد تحريم ها عليه حوزه نفت کشورمان از تابستان امسال در ادامه اقدامات خصمانه اين کشور عليه کشورمان خبر داده است.
کره شمالي امروز پنجشنبه به کره جنوبي پيشنهاد کرد دو طرف در خصوص مسائل مختلف شامل بازگشايي مجتمع صنعتي مشترک کائه سونگ و از سرگيري برنامه ديدار خانواده هاي جدا مانده از دوران جنگ در دو سوي مرز به مذاکره بپردازند .
روزنامه "گاردين" روز گذشته خبر داد که آژانس امنيت ملي آمريکا به شرکت "ورژن" يکي از بزرگترين شرکتهاي ارايه دهنده خدمات ارتباطي دستور داده که تمامي اطلاعات تلفني مشتريانش را به آن دستگاه اطلاعاتي و امنيتي ارايه دهد.
شمار تلفات گروه هاي مسلح تروريست در شهر القصير سوريه به 1300 نفر رسيد.
در گزارشي افشاگرانه از سوي شبکه خبري "ان بي سي" آمريکا مشخص شده که سازمان سيا در بسياري از موارد پيرامون هويت قربانيان حملات پهپادهاي نظامي آن کشور در فاصله زماني سالهاي 2010 تا 2011 ميلادي نمي توانسته اظهارنظري نمايد.
لوران فابيوس، وزير امور خارجه فرانسه اذعان کرد که بشار اسد، رئيس جمهور سوريه با تصرف شهر قصير که چندي پيش به دست مخالفان رژيم افتاده بود، قدرت و برتري خود را نشان داد و به پيروزي مهمي دست يافت.
جان كري وزير امورخارجه امريكا در ادعايي از معافيت نُه كشور از تحريم عليه ايران به عنوان تلاش براي اقناع كشورمان سخن گفت.
معترض آمريکايي مراسم سخنراني همسر باراک اوباما را بر هم زد و سبب خشم شديد ميشل اوباما شد.

برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.