سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تور دوچرخه سواري سينگ کاراک اندونزي

مرحله چهارم پنجمين دوره تور دوچرخه سواري سينگ کاراک اندونزي ديروز برگزار شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، در اين مرحله رکابزنان مسير 189.5 کيلومتري سينجون جونگ تا پونجونگ را رکاب زدند و نتايج زير به دست آمد:

1- سي کيونگ لوه از مالزي - تيم سينگاپور کانتيننتال  4:29:44 ساعت 
2- فيتو باکدو از اندونزي - سي سي ان                    زمان مشابه
3- پاتريا راسترا از تيم ملي اندونزي                      زمان مشابه

در اين مرحله رامين ملکي از تيم آينده با 6 ثانيه اختلاف در رده هشتم قرار گرفت و مهدي سهرابي ، عليرضا عسگرزاده و قادر ميزباني سه رکابزن تيم پتروشيمي تبريز نهم تا يازدهم شدند.

در رده بندي تيمي مرحله چهارم تيم پتروشيمي تبريز با زمان مجموع 13:29:30 ساعت اول شد و تيم آينده با 3:52 دقيقه اختلاف در جاي دوم قرار گرفت.

در رده بندي کلي تور دوچرخه سواري سينگ کاراک ، عليرضا عسگرزاده از تيم پتروشيمي با زمان مجموع 15:27:15 ساعت بار ديگر پيشتاز شد و پيراهن طلايي را از يوهان کوئنن رکابزن بلژيکي
تيم ديفرلانژ پس گرفت.کوئنن با 8 ثانيه اختلاف دوم است و رامين ملکي از تيم آينده با 3:25 دقيقه اختلاف در رده سوم قرار گرفت.قادر ميزباني نيز با 3:29 دقيقه اختلاف در رده چهارم قرار دارد.

در رده بندي کلي تور سينگ کاراک در بخش تيمي نيز پتروشيمي تبريز با زمان مجموع 46:27:03 ساعت دوباره پيشتاز شد و تيم هاي فورک ليفتز و سي سي ان دوم و سوم هستند.

در اين رقابت ها محمد رجبلو، احمد قمري، رامين ملکي، رضا حسيني، علي اشکبوس، سيد ميلاد سيدقاليچي و حامد عبادي تيم آينده ايران را تشکيل مي دهند و قادر ميزباني، مهدي سهرابي، حسين عسگري، حسين ناطقي، سعيد صفرزاده، اميرکلاهدوز و عليرضا عسگرزاده رکابزنان تيم پتروشيمي تبريز هستند.

در تور دوچرخه سواري سينگ کاراک رکابزنان ايران سابقه موفقي دارند به طوريکه در سال 2011 امير زرگري و در سال هاي 2009 و 2010 قادر ميزباني قهرمان شدند.

مرحله پنجم تور دوچرخه سواري سينگ کاراک در سوماتراي اندونزي امروز به مسافت 138 کيلومتر از ساواه لونتو تا سلوک سلاتان در حال برگزاري است./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.