سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

صدور کارت الکترونیکی مرزنشینان برای بیش از هزار فریدونکنار

1200 فریدونکناری برای کارت الکترونیکی مرزنشینان ثبت نام کردند.

 

سرپرست اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان فریدونکنار در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت : تجارت مرزنشینان از سال آینده فقط با کارت الکترونیکی امکان پذیر است.

ناصحی با اشاره به اینکه امسال مبادلات کالا و تجارت مرزی به صورت هوشمند انجام می شود درباره اهداف این طرح افزود : تجمیع اطلاعات مرزنشینان،نظارت بهتر بر عملکرد تعاونی های مرزنشین،امکان تبادل سریع اطلاعات و تصمیم گیری بهینه در مورد سهمیه ارزی ساکنان مرز و کالاهای قابل ورود از شاخص ترین اهداف اجرای این طرح است.

وی تصریح کرد : کارت مبادلات مرزی برای سرپرست خانوار صادر و به عنوان کارت هویتی مرزنشینان قلمداد می شود.

سرپرست اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان فریدونکنار با بیان اینکه درگذشته مبادلات مرزی مرزنشینان با دفترچه های کاغذی به صورت سنتی صورت می گرفت، گفت : با صدور کارت الکترونیکی مبادلات مرزی،انجام این فرآیند از طریق فناوری های نوین انجام می شود.

ناصحی اشاره به اینکه شهرستان فریدونکنار در مبادلات مرزی سابقه طولانی دارد افزود : شهرستان فریدونکنار با توجه به دارا بودن بندر و گمرک از جمله مناطقی است که فعالیت اقتصادی و مبادلات مرزی در آن پویا و زنده است.

وی تصریح کرد : از اسفند ماه پارسال ثبت نام برای دریافت کارت الکترونیکی مبادلات مرزی توسط دفاتر پیشخوان دولت در این شهرستان شروع شده است و تا پایان اردیبهشت که پایان مهلت تمدید شده بود بیش از 1200 خانوار در شهرستان فریدونکنار از طریق دفاتر پیشخوان دولت ثبت نام شده بود بیش از 1200 خانوار در شهرستان فریدونکنار از طریق دفاتر پیشخوان دولت ثبت نام کرده اند.

به گفته ناصحی : بعد از طی مراحل قانونی،کارت الکترونیکی برای افراد واجد شرایط صادر خواهد شد./س


برچسب ها: صدور ، کارت ، الکترونیکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.