سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس هیئت وزنه برداری مازندران:

حداقل یک و نیم میلیون تومان به قهرمانان پاداش می دهیم/تنها هیئتی هستیم که لیگ چند جانبه برگزار می کنیم

عباس رحیمی گفت: با حداقل یک و نیم میلیون تومان از 2 ملی پوش وزنه بردار نوجوان استان مازندران تقدير خواهيم کرد.

رئیس هیئت وزنه برداری مازندران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تمام تلاشمان را خواهیم کرد در یک مراسم باشکوه از 2 قهرمان ملی پوش این استان در رقابتهای نوجوانان وزنه برداری آسیا تقدیر شود و جایزه مدنظر این استان کمتر از یک و نیم میلیون تومان نیست که احتمال دارد بیشتر از این مبلغ در نظر گرفته بشود.

وی در خصوص وضعیت تحصیلی قهرمانان نوجوانان این استان امیرحسین فضلی و رامین ولی پور تأکید کرد: این مشکل شمار زیادی از قهرمانان رده سنی نوجوانان و جوانان کشورمان در هر رشته ورزشی می باشد و وزنه برداران کشورمان هم مستثنی نیستند. مشکل تحصیلی قهرمانان باید طبق آئین نامه مربوطه حل بشود.

عباس رحیمی در خصوص مسابقات وزنه برداری استان مازندران خاطر نشان کرد: تا به امروز هیچ استانی به اندازه استان مازندران نتوانسته است مسابقات متعدد در غالب رقابت های درون استانی و لیگ های چند جانبه برگزار کند ولی استان مازندران اولین استانی می باشد که بیشترین رقابت ها را در بین دیگر استانها داشته است.

رئیس هیئت مازندران در پایان افزود: از قهرمانان برتر و مشتاق رشته وزنه برداری این استان خواستار شدیم که حتما رکورد داخلی از خود به جا بگذارند و در آخرین لیگ چند جانبه که اسم این رقابت به نام قهرمان سابق تیم ملی وزنه برداری کشورمان حسین توکلی برگزار شد و در انتها 15 قهرمان نوجوان را در غالب یک اردو تحت نظر توکلی به تمرینات خود ادامه می دهند و ماهانه یک هفته تحت نظر متخصصان تغذیه و داروی، مشاوره رایگان می شوند و امیدواریم بازهم بتوانیم ملی پوشان شایسته ای امثال فضلی و ولی پور تحویل جامعه ورزشی وزنه برداری کشورمان بدهیم تا پرچم کشور عزیزمان را بار ديگر در میادین رسمي به اهتزاز درآورند./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.