سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رويکرد سازمان بهزيستي تغيير پيدا کرد:

توسعه دادن كمپ‌هاي ترك اعتياد با مشاركت بخش خصوصي

محمدرضا سراواني گفت: در سال‌ها اخير رويکرد سازمان بهزيستي تغيير پيدا کرده و بيشترين توجه خود را در توسعه دادن كمپ‌هاي ترك اعتياد با مشاركت فعالانه بخش خصوصي معطوف كرده است.


به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ محمدحسين اشرفي از يك مركز ترك اعتياد باران، دو مركز گذري ترك اعتياد و يك مركز سرپناه شبانه معتادان و همچنين يك كمپ ترك اعتياد كه در حال حاضر در مرحله تجهيز و تكميل است بازديد كرد و گفت: با همكاري بين ارگان‌هاي مسئول و پرهيز از هرگونه موازي‌كاري قدم‌هاي موثري را در پيشگيري از مصرف مواد مخدر و آسيب‌هاي اجتماعي ناشي از آن خواهيم برداشت.

همچنين محمدرضا سراواني مديركل بهزيستي استان در اين بازديد اظهار داشت: به منظور جمع‌آوري فراگير مراكز و پاتوق‌هاي معتادان مواد مخدر و پيشگيري از سوء مصرف مواد مخدر شيميايي و صنعتي رويكرد سازمان بهزيستي در سال‌هاي اخير تغيير يافت و بيشترين توجه خود را در بهتر شدن و توسعه دادن كمپ‌هاي مجاز ترك اعتياد با مشاركت فعالانه بخش خصوصي معطوف كرد.

وي افزود: در اين خصوص، در سال گذشته اقدامات بسزايي در حمايت مادي و معنوي از گروه‌هاي داوطلب انجام شد.

وي خاطر نشان كرد: در آينده نزديك مراكز سرپناه شبانه و كمپ ترك اعتياد و مركز گذري ترك اعتياد در سطح شهرستان زاهدان به مرحله بهره برداري خواهد رسيد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.