سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

کتاب نامه نیمه خرداد منتشر شد

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: به مناسبت فرا رسیدن پنجاهمین سالگرد قیام خونین مردم قم در 15 خرداد این اداره کل کتاب نامه نیمه خرداد را تجدید چاپ کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حسین نیازمند صبح امروز ضمن گرامیداشت فرا رسیدن پنجاهمین سالگرد قیام خونین مردم قم در 15 خرداد اظهار داشت: به همین مناسبت این اداره کل کتاب نامه نیمه خرداد به نویسندگی مجتبی سلطانی احمدی و رحیم نیکبخت میرکوهی را به تیراژ پنج هزار جلد چاپ کرد.
وی به محتوای این کتاب اشاره کرد و گفت: روایت حوادث 15 خرداد سال 42 و چگونگی شکل گیری قیام، شهدای قیام، ذکر خاطرات و کتاب‌های منتشر شده با این موضوع از موضوعات پرداخته شده در کتاب نامه نیمه خرداد است.
مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم همچنین از چاپ و توزیع کتاب «سپیده‌ای که از افق ایمان بردمید» به تیراژ 10 هزار جلد به مناسبت پنجاهمین سال قیام 15 خرداد خبر داد و اظهار داشت: این کتاب نیز با رویکرد تحلیلی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم تهیه شده که همراه با کتاب نامه نیمه خرداد طی روزهای 14 و 15 خرداد ماه در قم توزیع خواهد شد./س
برچسب ها: قم ، کتابنامه ، نیمه ، خرداد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.