سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیم ملی ایران ساعت 6 صبح امروز وارد ایران شد

کی‌روش: در یک فرصت مناسب به قطر ضربه زدیم/ صعودمان قطعی ست

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:‌ در حالی که یک بازی سخت و حساس را در مقابل قطر داشتیم اما توانستیم به ۳ امتیاز با ارزش آن دست یابیم. از هواداران می خواهم در بازی با لبنان ما را تنها نگذارند.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران   کارلوس کی‌روش پس از ورود به ایران با اشاره به پیروزی یک بر صفر تیم ملی مقابل قطر، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مسلما بردی که مقابل قطر به دست آوردیم بسیار سخت و حساس بود، شاگردان من تلاش فراوانی کردند که در این دیدار حساس به پیروزی برسند و در نهایت به یک پیروزی با ارزش دست یافتند. ما فقط با تلاش توانستیم به هدف خود برسیم و باید بگویم بازیکنان ما برای این دیدار یک دل بودند و ما ریز به ریز این تیم را زیر نظر داشتیم و مطالعات زیادی را پیرامون این تیم انجام داده بودیم.
 
وی افزود: خوشبختانه در یک فرصت مناسب هم توانستیم ضربه خود را به تیم قطر بزنیم و آن برنامه‌ای که از قبل طرح‌ریزی کرده بودیم را در زمین مسابقه اجرا کنیم و من این برد را به مردم ایران و بازیکنان غیرتمند تیم ملی تبریک می‌گویم.
 
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان اضافه کرد:‌ در درجه اول ما یک مسابقه حساس را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و من توقع دارم در بازی بعدی‌مان مقابل لبنان 100 هزار هوادار به ورزشگاه آمده و روز سه‌شنبه ما را تنها نگذارند.
 
کی‌روش خاطرنشان کرد:‌ من این برد با ارزش را به علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال تقدیم می‌کنم که در طول 2 سال گذشته زحمات بسیاری را برای تیم ملی کشید و این برد حق او بود.

کارلوس کی‌روش پس از پیروزی یک بر صفر برابر قطر  شب گذشته نیز  اظهار داشت: قطر یک تیم کامل بود و ما توانستیم با بازی خوب 3 امتیاز را از این تیم بگیریم. کسب این 3 امتیاز برای ما خیلی مهم بود و پیروزی با گل‌های بیشتر اهمیتی نداشت. از امشب به بازی بعدی‌مان فکر می‌کنیم.
 
وی ادامه داد: من گفته بودم که باید متحد و همدل باشیم. برای موفقیت و رسیدن به اهدافمان باید متحد و همدل بود.
 
سرمربی تیم ایران در مورد قضاوت این تیم گفت: بازی سختی برای داور بود.
برچسب ها: تیم ، ملی ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.