سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

وصیت نامه امام منشور کاملی برای تعالی و حفظ نظام اسلامی است

مدیرگروه فرهنگ نامه‌های مرکز پژوهش فرهنگ و معارف قرآن با بیان اینکه امام خمینی(ره) احیاگر اسلام ناب محمدی بود که آن را از قفسه‌های خاک خورده جهان به بیرون نشر داد، گفت: وصیت نامه سیاسی - الهی امام منشور کاملی برای تعالی و حفظ نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام عیسی عیسی زاده ضمن تسلیت ایام رحلت امام خمینی(ره) و گرامیداشت شهدای قیام 15 خرداد عنوان کرد: آنگونه که باید سعی در شناساندن شخصیت امام به نسل فعلی نشده و این کوتاهی نه فقط از جانب مسئولان بلکه حتی از کوتاهی حوزه‌های علمیه هم بوده است.

وی تاکید کرد: وصیت نامه الهی سیاسی امام منشور کاملی برای تعالی و حفظ نظام اسلامی است که به خصوص در این ایام انتخابات با توجه به این میراث ارزشمند می‌توان بهترین الگو را برداشت و بهترین شرایط را در جامعه شکل داد.

مدیر گروه فرهنگ نامه‌های مرکز پژوهش فرهنگ و معارف قرآن ادامه داد: خیلی از مشکلات سیاسی فرهنگی اقتصادی موجود در جامعه امروز در اثر غفلت به وصیت نامه امام پیش آمده که هرجا غفلت شده دچار مشکلات و آسیب شده‌ایم چرا که در آن راهکارهایی بنیادی و اساسی به تمامی اقشار جامعه ارائه شده و با کمک آن می‌توان از مشکلات نجات یافت.

حجت الاسلام عیسی زاده افزود: اگر خواهان شناخت و پیرو راه امام هستیم باید از سخنان ایشان در صحیفه نور استفاده و با مطالعه آن با برنامه ریزی و حساب شده به وظایف خود در برابر انقلاب و نظام عمل کنیم.

وی بیان کرد: با رهروی از راه امام و توصیه‌های ایشان و پیروی از رهبر معظم در صحنه‌های انقلابی زمان حاضر و با یکپارپگی و اتحاد خود حماسه سیاسی دیگری خلق کرده و دل امام را شاد کنیم./س

برچسب ها: قم ، وصیت ، امام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.