سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابراهیمی:

به اندازه توانمان از قهرمانان وزنه برداری تقدیر می کنیم/با کمک مسئولان، زمین هایمان را به سالن اختصاصی تبدیل می کنیم

رئیس هیئت وزنه برداری گیلان گفت: از قهرمانان ملی استان گیلان به اندازه توانمان تقدیر خواهیم کرد.

اصغر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مدال با ارزش علیرضا سلیمانی قویترین نوجوان وزنه بردار آسیا قابل تقدیر است و این قهرمان باعث افتخار استان گیلان و شهر رودسر می باشد.

رئیس هیئت وزنه برداری گیلان در ادامه افزود: دوره کوتاهی از ریاستم در هیئت وزنه برداری گیلان نمی گذرد ولی تمام تلاش خود را انجام دادم تا بتوانم بهترین اسپانسرها را جذب کنم با توجه به اینکه بودجه ای که از سوی فدراسیون برای هیئت ها در نظر گرفته شده کافی نیست، نمی توانم با این بودجه تمام نیازهای این استان در زمینه رشته وزنه برداری را برآورده کرد.

ابراهیمی تصریح کرد: تمام تلاشم را خواهم کرد که از قویترین وزنه بردار نوجوان استان گیلان بهترین تقدیر به عمل آید اما به طور حتم این تقدیرها جبران زحمات و تلاشهای قهرمانان ملی کشورمان نمی شود.

وی در خصوص مشکلات وزنه برداران گیلان گفت: بزرگترین و اساسی ترین مشکل وزنه برداران این استان، نبود سالن مناسب وزنه برداری برای تمرینات ورزشکاران این رشته می باشد ولی با تمام تلاشهایم توانستم یک زمین مناسب در این شهر تهیه کنم و امیدوارم با کمک و همکاری مسئولان بتوانم این زمین را به بهره برداری مناسب برسانیم تا قهرمانان بزرگی مثل برادران پانزوان و علیرضا سلیمانی و دیگر علاقه مندان این رشته در سالن مناسب به تمرینات خود بپردازند.

رئیس هیئت استان گیلان خاطر نشان کرد: تصمیم گرفتم جدولی را تنظیم کنم تا مبلغ جوایز قهرمانان ملی بر اساس مدالهایشان مشخص باشد و هر ورزشکار بداند در هر رقابتی که شرکت کند و مدالی دریافت کند از سوی هیئت استان خود مبلغ مشخصی را دریافت خواهد کرد./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.