سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هيوجکمن و ديدار يار قديمي

هيوجکمن در اولين انتخاب سينمايي‌اش بعد از نقش آفريني نامزد اسکارش در بينوايان تام هوپر 2012 در فيلمي به نام شش سال براساس رمان جديد هارلن کوبن مقابل دوربين مي‌رود.

باشگاه خبرنگاران - هيوجکمن در اولين انتخاب سينمايي‌اش بعد از نقش آفريني نامزد اسکارش در بينوايان تام هوپر 2012 در فيلمي به نام شش سال براساس رمان جديد هارلن کوبن مقابل دوربين مي‌رود.
کمپاني پارامونت سرگرم آماده سازي مقدمات ساخت فيلم است. اين کمپاني در رقابتي نزديک با دست کم سه کمپاني رقيب ديگر از جمله کمپاني فاکس قرن بيستم موفق شد امتياز ساخت فيلمي سينمايي براساس زمان کوبن که در ماه مارس منتشر دشه را به دست بياورد. البته مسولان کمپاني پارامونت هنوز فيلمنامه نويش يا کارگرداني براي پروژه‌ي شش سال انتخاب نکرده‌اند.
شخصيت اصلي رمان کوبن مردي به نام جک فيشر هيو جکمن است که ناتالي عشق زندگي اش جلوي چشمان او با مردي ديگري ازدواج مي‌کند شش سال مي‌گذرد و جک با ديدن آگهي ترحيم آن مرد تصميم مي‌گيرد به مراسم تشييع جنازه او برود تا شايد بتواند دوباره ناتالي را از نزديک ببيند. گره‌ي داستان از لحظه‌ي شکل مي‌گيرد که جک متوجه مي‌شود بيوه‌ي حاضر در مراسم تشييع ناتالي نيست و به اين ترتيب تمامي خاطراتي که در گذشته با اين زن داشته در هاله‌اي از ابهام فرو مي‌رود.
تا پيش از انتشار شش سال هر پنج رمان کوبن در همان هفته‌ي اول انتشار شان رده‌ي اول فهرست پر فروش‌ترين کتاب‌هاي نيويورک تايمز را به خود اختصاص داده‌اند. با اينکه رمان‌هاي کوبن هميشه جزو رمان‌هاي پر فروش بوده‌اند اما عجيب است که تا به امروز فقط يک فيلم براساس آنها ساخته شده به هيج کس نگو(2006) فيلمي فرانسوي که کمپاني برادران وارنر امتياز بازسازي آمريکايي آن را خريداري کرده و طبق برنامه قرار است کريس تريو و بن‌افک (نويسنده‌ي فيلمنامه و کارگردان آرگو) نسخه‌ي آمريکايي آن را بسازند./ي2

منبع:ماهنامه دنياي تصوير.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.