سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در کرمان

مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با حضور نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری و شرکت گسترده مردم در حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان، آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی  در این مراسم با اشاره به قیام امام خمینی (ره) و نهضت اسلامی ایشان گفت: امام خمینی (ره) حکومت اسلامی را به وجود آورد و نظام طاغوت را سرنگون کرد.

وی افزود: دلیل نهضت امام خمینی (ره) با وجود سختی‌های آن زمان، به تمسخر کشیده شدن دین و غوغای فساد بود.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: خدمات امام خمینی (ره) را باید شناخت و از راه پیروزی که این مرد بزرگ انتخاب کرد باید مراقبت کرد.

موحدی‌کرمانی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) در کنار مسائل معنوی به مسائل بودجه‌ای و مادی نیز توجه داشت.

امام جمعهموقت تهران در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخابات پیش روگفت: حماسه سیاسی مدنظر رهبر معظم انقلاب به معنی حضوری شورانگیز است که چشم دشمنان را خیره کند.

وی افزود: کاری که اکنون می‌توان برای رعب و وحشت دشمن انجام داد، حضور گسترده در انتخابات و انجام وظیفه است.

موحدی کرمانی با اشاره به اینکه تدین تنها برای انتخاب فرد اصلح کافی نیست،تصریح کرد: قانونمداری، پایبندی به اسلام و ارزش‌ها، مطیع رهبری، کارآمدی از مهم‌ترین ویژگی‌های رئیس جمهور است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه رئیس جمهور باید برای جهان اسلام مدیریت داشته باشد، یادآور شد: جهان اسلام به ایران چشم دوخته است و متصدی ریاست جمهوری باید بتواند جهان اسلام را اداره کند.

موحدی کرمانی ابراز امیدواری کرد کاندیداهای ریاست جمهوری موفق شوند وعده‌های خود را عملی کنند و تولید کشور را بالا ببرند/س 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.