سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار بسکتبال NBA؛

خداحافظی جیسون کید بعد از گرنت هیل

جیسون کید و گرنت هیل دو ستاره لیگ بسکتبال NBA ، به طور همزمان 19 سال پیش وارد لیگ شدند و حالا دو روز بعد از خداحافظی هیل از بسکتبال، جیسون کید نیز به طور رسمی از بازیها خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ کید و هیل همانطور که به طور همزمان وارد لیگ ان بی ای شدند بعد از 19 سال بازی پرافتخار، همزمان و تنها با دو روز فاصله خداحافظی خود را از بسکتبال اعلام کردند.

جیسون کید گارد رأس تیم نیویورک نیکز در سال 2012 قرارداد خود را به مدت سه فصل و تا سال 2015 تمدید کرد اما فراز و نشیبهای فصل نشان داد که دیگر زمان خداحافظی فرا رسیده و بازیکن منتخب 10 دوره بازیهای آل استار درست در 40 سالگی، بازنشستگی خود را اعلام کرد.

تعجب هالینز از درز اخبار مذاکرات با ممفیس

مذاکرات هفته اخیر لیونل هالینز مربی ممفیس که با این تیم به فینال کنفرانس غرب لیگ رسید، نتایج خوشایندی نداشته و تیم ممفیس به این مربی اجازه داد که با تیمهای دیگر وارد مذاکره شود.

با وجود چند فصل موفقیت آمیز هالینز با ممفیس، مشکلاتی اساسی در مورد نحوه کار در تیم میان وی و مسئولان تیم وجود داشت که شانس تمدید قرارداد برای فصل بعد را کمرنگ کرد.

هر چند خود این مربی در مصاحبه ای اعلام کرده که امیدوار است در ممفیس بماند و تعجب می کند که چطور جریان مذاکراتش با باشگاه به رسانه ها درز پیدا کرد.
برچسب ها: کید ، هیل ، نیویورک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.