سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاري بيش از 200 دوره آموزشي در حوزه "بافت هاي فرسوده"

معاون وزير راه و شهرسازي گفت: بیش از 200 دوره آموزشی با مدیران شهری در سطح کشور با هدف ایجاد وحدت رویه و مدیریت هماهنگ و یکپارچه شهری در حوزه بافت هاي فرسوده برگزار شد.

مجید کیان پور در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران در راستای بالا بردن آگاهی عمومی برای نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده شهری و ساماندهی سکونتگاههای غیررسمی کشور اقدامات بسیاری انجام داده است، گفت: مشارکت همه جانبه مردم و دستگاههای اجرائی مرتبط برای بالا بردن سطح فرهنگ عمومی وبستر سازی نیازمند فرهنگ سازی است.

وی ادامه داد: برگزاری بیش از 200 دوره آموزشی با مدیران شهری در سطح کشور با هدف ایجاد وحدت رویه و مدیریت هماهنگ و یکپارچه شهری از جمله اقدامات در جهت فرهنگ سازی نوسازی بافت های فرسوده است.

معاون وزیر راه وشهرسازی در ادامه تصریح کرد: بیش از 900 دوره آموزشی با ساکنان محدوده بافت های فرسوده کشور با هدف اعتماد سازی و معرفی بسته های حمایتی دولت و شهرداریها و اقتصادی تر شدن ساخت وساز در این مناطق تا کنون برگزار شده است.

کیان پور با بیان اینکه بیش از 30 پژوهش کاربردی در زمینه های مرتبط با موضوعات بافت های فرسوده و سکونتگاههای غیررسمی انجام شده است افزود: بیش از 24 عنوان بسته ترویجی با هدف اطلاع رسانی از آخرین موضوعات حقوقی، علمی و حمایتی مرتبط با بافت های فرسوده تدوین شده است.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران وبهسازی شهری ایران خاطر نشان کرد: بیش از 15 عنوان کتاب تخصصی در حوزه های مرتبط با بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده شهری و سکونتگاههای غیررسمی و تدوین و چاپ 40شماره فصلنامه تخصصی هفت شهر تدوین شده است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: راه ، شهرسازی ، بافت ، فرسوده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.