سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/ دبیر هیئت کشتی استان قم؛

سالی درخشان پیش روی کشتی قم

دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: کشتی‌گیران قمی در هر دو رشته آزاد و فرنگی آماده درخشش در انتخابی تیم‌های ملی هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، احمد رضایی اظهار کرد: با اینکه رقابت‌های انتخابی تیم ملی با حضور بهترین کشتی گیران کشور برگزار می‌شود اما به موفقیت و درخشش اعضای اعزامی کشتی قم در کسب موفقیت در این انتخابی‌ها خوشبین هستیم.
وی با اشاره به حضور کشتی گیران قمی در تمام رده‌های سنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی اضافه کرد: در سال جاری هشت نفر از بهترین کشتی گیران استان قم با آمادگی کامل و با شرایطی مطلوب به مصاف حریفان می‌روند تا ادامه‌دهنده موفقیت‌های سال‌های اخیر کشتی استان قم باشند.
رضایی ادامه داد: در انتخابی این دوره تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی جوانان کشورمان، نفرات بسیار خوبی حضور دارند،‌ ضمن اینکه از کشتی گیرانی در انتخابی تیم ملی نوجوانان بهره می‌بریم که زیر نظر مربیان با تجربه کشتی قم در شرایط سخت و فشرده تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌اند.
وی عنوان کرد: رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان و آسیا برای کشتی گیران آینده‌دار قمی یکی از بزرگ‌ترین میادین رسمی در سال جدید است که اهمیت زیادی دارد، ضمن اینکه موفقیت در این انتخابی فرصت مغتنمی است که کشتی گیران ما باید از آن استفاده کنند تا کشتی استان قم در مسیر پیشرفت بیشتر قرار بگیرد./س
برچسب ها: قم ، سالی ، درخشان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.