سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/ معاون هماهنگی امور زائران استاندار قم اعلام کرد؛

قم آماده خدمات‌رسانی به مسافران طی امروز و فردا

معاون هماهنگی امور زائران استاندار قم از آمادگی کامل دستگاه‌های قم به‌ویژه شهرداری برای خدمات‌رسانی به زائران و مسافران طی امروز و فردا خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محسن محرری از آمادگی کامل شهر قم برای پذیرایی و خدمت‌رسانی به زائران و مسافران طی امروز و فردا خرداد خبر داد و گفت: تمهیدات بسیار خوبی از سوی اداره‌های استان به‌ویژه شهرداری برای خدمات‌رسانی به زائران و مسافران در این ایام اندیشیده شده است.
وی با اشاره به آمادگی کامل شهرداری قم برای پذیرایی از زائران اظهار داشت: شهرداری قم با برپایی ایستگاه‌های راهنمایی زائران و خدمات‌رسانی در مناطق هشت‌گانه آماده پذیرایی از زائران و مسافران در ایام تعطیلات پیش‌رو است.
معاون هماهنگی امور زائران استاندار قم به راه‌اندازی پارک‌سوار جدید از سوی شهرداری در انتهای بلوار زائر اشاره کرد و گفت: فضای مناسبی از سوی شهرداری برای پارکینگ اتوبوس‌ها تسطیح و آماده‌سازی شده است و ظرفیت حدود 140 اتوبوس را دارد.
وی با بیان اینکه از امروز پس از تکمیل ظرفیت پارک‌سوار شمالی، اتوبوس‌ها به پارکینگ جدید راهنمایی خواهند شد، عنوان کرد: روشنایی، سرویس بهداشتی و آب شرب برای زائران و مسافران در پارکینگ جدید در نظر گرفته شده است.
معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم گفت: اصناف نیز در عوارضی قم ـ تهران اقدام به برپایی ایستگاه‌های صلواتی کرده‌اند و به زائرانی که عازم حرم مطهر حضرت امام شده و زائرانی که به قم وارد می‌شوندف خدمات‌رسانی می‌کنند./س
برچسب ها: قم ، خدمت ، زائران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.