سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه بازی ایران با قطر از دور مقدماتی جام جهانی برزیل - 2014

عباسی در جمع ملی پوشان سفیر دلگرمی شد

وزیر ورزش و جوانان با حضور در هتل تیم ملی، لحظاتی برای ملی‌پوشان سخنرانی کرد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان با حضور در جمع ملی‌پوشان برای آنها آرزوی موفقیت کرد.

وزیر ورزش و جوانان سخنان خود را اینگونه آغاز کرد: این دیدار برای ما تعیین کننده است و قطعا مایه غرور و افتخارمان خواهد بود. من از شما ملی‌پوشان و کادر فنی تیم ملی که در این مدت، دوری از خانواده و زحمات و مشکلات زیادی را در پایان یک فصل سخت و فشرده مسابقات لیگ و لیگ قهرمانان آسیا سپری کردید تشکر می‌کنم. درست است که بنده و کفاشیان و محمد نبی و سایر کسانی که اینجا آمده‌ایم در کنارتان هستیم اما جبهه حقیقی از آن شماست و ما تنها در کنار گود ایستاده‌ایم و شما را نظاره می‌کنیم.

عباسی در ادامه افزود: امروز روز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی است و در چند روز پیش رو نیز بعثت رسول اکرم (ص) را داریم که منادی نور و رحمت است و این اتفاق را به فال نیک می‌گیریم چرا که زندگی بشریت با بعثت پیامبر اسلام (ص) به کمال خود رسید و امیدوارم که به میمنت این روز عزیز موفقیت و پیروزی در انتظار شما باشد.

وی در ادامه افزود: برخی رخدادها برای ملت ایران بسیار مهم است و مایه غرور ملی و مباهات آنها است و همه کسانی که در کنار شما و از تلویزیون مسابقه شما را نگاه می‌کنند با موفقیت‌های شما اشک‌هایشان سرازیر می‌شود و همراه شما هستند و من از طرف ایشان و به نمایندگی از آنها به اینجا آمده‌ام و در واقع همه ما به همراه پیشکسوتان فوتبال ایران، حامی شما هستیم و شکر خدا که از همه شرایط برمی‌آید که همه ملی‌پوشان سرحال و شاداب هستند و مهیای دیدار فردا می‌شوند. من از جانب خودم و بسیاری دیگر از ورزشکاران ایران اینجا هستم تا به همه شما خدا قوت بگویم. البته روز گذشته و پیش از آمدن و زمانی که در جلسه هیئت دولت حضور داشتم، تمام اعضای هیات دولت و شخص رئیس جمهور به شما سلام رساندند و به شما خسته نباشید گفتند و از شما خواستند تا با اقتدا به مولای متقیان علی (ع) به میدان مسابقه حساس فردا بروید.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه گفت: البته درست است که دیدار فردا برای همه ما حساس است اما شما نباید به این مسایل و حساسیت ها توجه کنید و با صعه صدر و توجه به همه نقاط قوت و ضعف رقیب به میدان بروید. در زندگی همه ما زمان‌هایی به وجود می‌آید که مایه مباهات و افتخار مردم ایران است. برد شیرین ایران مقابل تیم ملی آمریکا و لحظه به ثمر رساندن گل خداداد عزیزی در دیدار حساس مقابل استرالیا مایه شعف همه مردم است و اینها است که تاریخ‌ساز است و شما نیز فردا می‌توانید همین کار را کرده و تاریخ‌ساز شوید و غرورآفرینی کنید و بدانید که همه مردم ایران امشب و فردا برای شما دعا خواهند کرد و موفقیت شما را از خداوند متعال مسئلت دارند.

عباسی در پایان افزود: این دیدار از مهم‌ترین دیدارهای تاریخ فوتبال است، ولی شما شیران برجسته ایران زمین هستید و قطعا اجازه رجز خوانی را به هیچکس نخواهید داد و بدانید که دل همه مردم ایران با شماست و من نیز مانند همه آنها برای شما آرزوی موفقیت و سرافرازی می‌کنم.

 

برچسب ها: عباسی ، وزیر ، ورزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.