سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاسمی پور و روزبهانی مسافر قهرمانی آسیا - بوکس

تركیب تیم ملی بوكس بزرگسالان ایران برای حضور در مسابقه های بوكس قهرمانی آسیا در اردن تكمیل شد.

 
 
 
به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، رقابت انتخابی تیم ملی بوكس در دو وزن منهای ۶۹ كیلوگرم و منهای ۸۱ كیلوگرم، عصر دوشنبه در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد كه در جریان آن امین قاسمی پور و احسان روزبهانی با برتری مقابل حریفان خود مسافر مسابقه های بوكس قهرمانی آسیا در اردن شدند.
در وزن منهای ۶۹ كیلوگرم، مهدی طلوتی كه پیش از این در رقابت های وزن ۶۴ كیلوگرم دو بار مغلوب فروتن گل آرا شده بود، به مصاف امین قاسمی پور رفت و شكست خورد تا قاسمی پور به عنوان نفر اصلی انتخاب شود.
در وزن منهای ۸۱ كیلوگرم نیز احسان روزبهانی بوكسور سرشناس ایران كه در لیگ نیمه حرفه ای جهان و در تیم آستانه قزاقستان مبارزه می كند، مقابل مجید حاج عباسی پیروز شد و به تركیب اصلی رسید.
هرچند روزبهانی در این دیدار، شادابی همیشگی را نداشت اما با ارایه مبارزه ای حرفه ای و فنی به پیروزی رسید و نشان داد كه از حضور در لیگ نیمه حرفه ای جهان برداشت های مفیدی داشته است.
پیش از این نیز در وزن ۵۲ كیلوگرم ایمان طیبی، ۵۶ كیلوگرم احسان سپهوندی، ۶۰ كیلوگرم محمد مومیوند، ۶۴ كیلوگرم فروتن گل آرا، ۷۵ كیلوگرم سجاد محرابی، منهای ۹۱ كیلوگرم علی مظاهری و به اضافه ۹۱ كیلوگرم جاسم دلاوری به عضویت تیم ملی بوكس ایران در آمده بودند.
مسابقه های بوكس قهرمانی بزرگسالان آسیا در روزهای ۹ تا ۱۸ تیر ماه در شهر امان پایتخت اردن برگزار خواهد شد.
برچسب ها: ترکیب ، ملی ، بوکس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.