سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

حضرت امام همه آزادگان جهان را بیدار ساختند

امام جمعه دماوند گفت: حضرت امام نه فقط مردم ایران را بیدار کردند، بلکه همه آزادگان جهان را بیدار ساختند و به آنها راه ‏های جدید رسیدن به عزت و سربلندی را آموختند.

حجت ‏الاسلام محمد علاءالدینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: هر کسی که دل در گرو رسالت و ولایت دارد، باید امروز خود را مرهون تفکرات و اندیشه‏ های الهی حضرت امام راحل بداند و در آیین ‏های بزرگداشت ایشان شرکت کند.

وی ادامه داد: مراسم بزرگداشت بزرگ ‏مرد تاریخ معاصر به ویژه برای آگاه ساختن و افزایش بصیرت سیاسی و دینی نسل جوان بسیار مهم است و سبب می‏ شود تا شخصیت گران‏ مایه رهبر کبیر انقلاب بیشتر بازشناخته شود.

علاءالدینی افزود: کج ‏اندیشی است که امروز کسی مدعی پیروی از حضرت امام خمینی (ره) بوده و ترویج افکار امام را هم در پرونده ‏اش داشته باشد؛ اما در تقابل با این اصول حرکت کند.

امام جمعه دماوند تصریح کرد: امام راحل نه تنها اسلام بلکه تمام ادیان الهی و فرهنگ دین ‏باوری را در سراسر عالم احیا کردند.

وی ادامه داد: از این رو، تمام مومنان و حتی جهان مسیحیت و ادیان دیگر نیز امروز مرهون زحمات بی ‏شائبه حضرت امام هستند.

علاءالدینی اضافه کرد: در مقطعی طولانی، سرمایه‏ داران و شیاطین جهان تبلیغ می‏ کردند که دین افیون ملت ‏هاست و انسان ‏ها و جامعه باید از دین دوری کنند و زمانی که بنیان ‏گذار کبیر انقلاب اسلامی به پا خاستند و قیام جهانی ملت ایران را به راه انداختند، کسی مترقی و پیشرفته محسوب می‏ شد که با دین مبارزه کند./س



برچسب ها: امام ، آزادگان ، ولایت ، بصیرت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.