سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/حجت الاسلام والمسلمین تاج لنگرودی :

جمهوری اسلامی امانت شهدا در دست ما است

این کارشناس مذهبی گفت :نظام جمهوری اسلامی امانت شهدا در دست ما است و ما باید همیشه پاسدار آن باشیم .

حجت الاسلام والمسلمین تاج لنگرودی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :برگزاری یادواره شهدا در آستانه رحلت امام خمینی (ره)و سالروز قیام 15 خرداد به عنوان نقطه عطف انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اقدام ارزشمندی بود .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :همه با کلمه شهید و شهادت آشنا هستیم و کوچه و خیابانها و نهاد ها و مراکز مختلف ما با نام شهدا آذین بسته شده اند پیامبر گرامی اسلام می فرمایند :بالای هر خوبی خوبی دیگری را سراغ بگیرید مگر اینکه انسان به مقام شهادت برسد و دیگر بالای آن را سراغ نگیرید مقامی که حضرت علی (ع) با همه آن فضایلی که داشتند آرزوی شهدات می کردند که در مهراب مسجد کوفه به این افتخار نائل شدند .

این کارشناس مذهبی کشورمان تصریح کرد :شهادت فتح قله کرامت است برای شهدای این روزگار منظور شهدای دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نمی توان قیمت گذاشت شهدا تنها برای رسیدن به این مقام معنوی در جبهه ها به شهادت نرسیدند بلکه نظام جمهوری اسلامی ایران را نزد ما به امانت گذاشتند .

حجت الاسلام والمسلمین تاج لنگرودی در خاتمه با تاکید بر اینکه باید امانت دار خوبی برای شهدا باشیم اظهار داشت :ما باید امانت دار خوبی برای شهدا باشیم و باید همیشه پاسدار نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم و باید در عرصه انتخابات این رسالت را به خوبی انجام دهیم ./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.