سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل ارشاد استان تهران خبر داد:

اجراي 13 نمایش خیابانی در روز 15 خرداد

سید احسان قاضی زاده گفت: ویژه برنامه های 15 خرداد به مناسبت قیام سال 42 با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد برگزار می شود و در این روز 13 نمایش خیابانی اجرا خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سید احسان قاضی زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان تهران در گفتگو با روابط عمومی بنیاد رودکی به تشریح برنامه های روز 15 خرداد پرداخت و بیان کرد: مراسم روز 15 خرداد با حضور سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد؛ مسئولان شهرستان پیشوا و ورامین و جمعی از هنرمندان و خانواده های شهدا  ساعت 18 آغاز می شود.
وی ادامه داد: شروع مراسم در ساعت 18 با ادای احترام به شهدای قیام 15 خرداد سال 42 در صحن امامزاده جعفر (ع) پیشوا آغاز می شود و در همین ساعت نمایشگاه خوشنویسی یاران آفتاب در جنب امامزاده جعفر (ع) افتتاح می شود.
این مقام مسئول افزود: در ادامه مراسم یادواره هنری " طلوع خرداد " ساعت 18:30 در سالن اجتماعات هلال احمر پیشوا افتتاح می شود.
قاضی زاده خاطرنشان کرد: در این افتتاحیه وزیر فرهنگ و ارشاد  اسلامی  به سخنرانی می پردازد و برنامه های هنری به اجرا درمی آیند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان تهران به اجرای تئاترهای خیابانی در روزهای برگزاری یادواره اشاره کرد و گفت: در ساعت 16 روز 15 خرداد، یک نمایش در مرقد امام خمینی (ره)؛ در ساعت 18:30، دو نمایش در ورامین؛ در ساعت 20، یک نمایش در بوستان خانواده، یک نمایش در بوستان شقایق و یک نمایش در پارک جنگلی پیشوا؛ در ساعت 21، یک نمایش در پیشوا، یک نمایش در زیباشهر، یک نمایش در بوستان خانواده، یک نمایش در بوستان شقایق و یک نمایش در پارک جنگلی پیشوا و در ساعت 21:30، دو نمایش خیابانی در پیشوا اجرا می شود./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.