سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترين اخبار "سياسي" دوشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:سوالات تستي و پخش تصاوير از مناظره نامزدها حذف شد ، خاورميانه‌اي که تغيير راهبردي مي‌کند و دنيا را تغيير مي‌دهد،‌مسلمانان مراقب فتنه‌هاي دشمنان باشند و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

غرضی: دولتی که اشتغال ندارد فقیر است/ حدادعادل: شعار من اساس انقلاب است/ رضایی: کابینه‌ام را طی 12 روز آینده معرفی می‌کنم



غرضی، حدادعادل و رضایی امروز در طی پخش تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری یازدهم در رسانه ملی با حضور در سیمای جمهوری اسلامی به تبیین دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود پرداختند.

سوالات تستي و پخش تصاوير از مناظره نامزدها حذف شد

 عضو كميته تبليغات انتخابات از حذف سوالات تستي و پخش تصاوير در دو مناظره فرهنگي و سياسي نامزدها خبر داد و گفت: فرايند اجراي دو ماظره آتي به تصويب كميته تبليفات انتخابات رسيده است.

ستاد روحانی به اظهارات علی باقری پاسخ داد

ستاد انتخاباتي حسن روحانی به اظهارت علي باقري معاون سعيد جليلي درباره مسائل هسته‌اي كشور پاسخ داد.

مسلمانان مراقب فتنه‌هاي دشمنان باشند
وزي امور خارجه كشورمان با بيان اينكه طرح مسئله شيعه و سني حرفهاي تفرقه‌انگيزي است که به دروغ از سوي دشمنان مطرح مي‌شود، گفت: تمام ملت‌هاي مسلمان بايد هوشيار باشند تا به دام اين فتنه‌ها نيفتند و اين فتنه‌هاي خارجي که بر ضد مسلمانان صورت مي‌گيرد را خنثي کنند.

لیست احتمالی ائتلاف شورای مردم
سخنگوي ائتلاف شوراي مردم از لیست احتمالی اين ائتلاف براي انتخابات شوراها خبر داد.

اعتدال‌گر هستم/ "دولت فراجناحي" تشكيل خواهم داد

دبير اسبق مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اينكع اعتدال‌گرا هستم، گفت: در صورت پيروزي در انتخابات دولت فراجناحي تشكيا خواهم داد.



افتتاح همزمان 12 طرح صنعتي و توليدي در استان قزوين
 12 طرح صنعتي و توليدي در سطح استان قزوين با حضور معاون اول رئيس جمهور افتتاح و به بهره برداري رسيد .

از جريان ترك نماز جماعت احمدي‌نژاد تا بسته‌‌هاي تبليغاتي عجيب

با انتخاب "مشايي" به عنوان رئيس دفتر، ديگر نماز جماعت‌ها جمع شد و رئيس‌جمهور در دفترش به تنهايي نماز مي‌خواند؛ مشائي فکر مي‌کرد چون احمدي‌نژاد در مشت اوست، 25 ميليون راي احمدي‌نژاد مال اوست و بايد براي 13 ميليون راي موسوي سراغ بازيگران و ....

خاورميانه‌اي که تغيير راهبردي مي‌کند و دنيا را تغيير مي‌دهد

 در جبهه ميداني، نبرد العقير، ضربه‌اي مهم به ائتلاف تروريست‌‌هاي سکولار تروريست‌ها و تکفيري تحت حمايت غرب، ترکيه و قطر و سعودي‌ها محسوب مي‌شود. در عرصه سياسي هم، برگزاري اجلاس دوستان حقيقي سوريه در تهران با حضور نمايندگان بيش از چهل کشور و سازمان و نهاد بين المللي، زمينه ساز يک اقدام مهم جهاني به منظور در هم شکستن جنگ رواني غرب و عوامل منطقه‌اي‌اش، عليه مردم سوريه به شمار مي‌رود و شايد بتواند راه را براي حل سياسي بحران سوريه فراهم کند.

رحيمي: هيچ دولتي بعد از انقلاب به اندازه دولت احمدي‌نژاد به مردم خدمت نكرده است
 معاون اول رئيس‌جمهور با بيان اينكه دولت با وجود همه فشارها توانسته بهترين خدمات را به ملت ايران ارايه دهد، گفت: در تاريخ نظام مقدس جمهوري اسلامي هيچ دولتي نتوانسته به اندازه دولت احمدي نژاد پروژه‌هاي بزرگ و قابل توجه را براي خدمت‌رساني به ملت ايران ارايه دهد .




تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.