سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سوگواری شهادت امام موسی کاظم (ع) در رادیو فرهنگ

پانزدهم خرداد برابر با ۲۵ رجب همزمان است با شهادت هفتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت که رادیو فرهنگ ویژه برنامه های "پنجره ای به آسمان هفتم" و "آفتاب کاظمین" را پخش می کند .

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ، " پنجره ای به آسمان هفتم " برنامه ای از گروه ادب این شبکه است که 15 خرداد از ساعت 8:30 تا 9 به روی آنتن رادیو فرهنگ می رود .
این برنامه به شرح زندگی و تولد امام هفتم، نحوه شهادت و زندگینامه ایشان اختصاص دارد .

شرح و توصیف کرامات امام موسی کاظم (ع) علم و دانش و همچنین القاب و مکارم آن امام همام از دیگر بخش های این ویژه برنامه است .

در این برنامه همچنین شاعران معاصر در مدح و منقبت امام موسی کاظم (ع ) شعرخوانی می کنند. سردبیر و نویسنده پنجره ای به آسمان هفتم، ضیاء الدین خالقی و تهیه کننده آن علی آذرنجات خواهد بود .

گروه اندیشه رادیو فرهنگ نیز در ایام سوگواری شهادت امام هفتم شیعیان برنامه " آفتاب کاظمین " را تهیه و تولید کرده است. آفتاب کاظمین به بررسی تاریخ دوران امامت و ولایت امام موسی کاظم (ع) و همچنین یاران آن حضرت اختصاص دارد .

دکتر محمد جعفری هرندی (استاد دانشگاه) و دکتر حجت ا... ایزدی (دکترای تاریخ اسلام) میهمان این برنامه خواهند بود که 15 خرداد ساعت 10 تا 11:30 از رادیو فرهنگ پخش می شود .

امیر حسین راسخ، کارشناس مجری و سردبیر آن سعید فرح آبادی و تهیه کنندگی برنامه را امیررضا راز به عهده خواهند داشت ./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.