سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آشفتگی‌های شورای صنفی، موجب توقف اکران شد/ گذشته "فرهادی‌" به آفریقا می‌رود

صادر نشدن حواله‌ پستی ارشاد و پروانه نمایش مخصوص سینما‌ها و مدیریت بدون قاعده "فارابی‌" اکران این هفته سینماها را متوقف کرد.

"حبیب کاوش‌" سخنگوی شورای صنفی نمایش، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص محتوای جلسه شورای صنفی این هفته گفت: بدلیل‌ بی‌برنامگی در امر دیجیتالی کردن سینماها چه از لحاظ کیفی و چه کمی، آشفتگی در امر نمایش به وجود آمده است.
وی افزود: صادر نشدن حواله‌ پستی در ارشاد و پروانه نمایش مخصوص سینما‌ها و همچنین مدیریت بدون قاعده و قواعد در فارابی موجب شده تا در این هفته شورای صنفی به ناچار اکران را در گروه های سینمای قدس، عصر جدید و آفریقا آزاد اعلام کند.
شورای صنفی نمایش به گروههای عصر جدید، قدس و آفریقا متذکر شده تا 22 خرداد ماه باید مشکلات حواله نمایش فیلم‌های خود را حل کنند تا در گروه قدس فیلم سینمایی "بی‌تابی بیتا‌" گروه عصر جدید فیلم سینمایی "خودزنی‌" و همچنین سینمای آفریقا "گذشته‌"، "اصغر فرهادی‌" اکران شود.
وی خاطر نشان کرد: در ضمن قرارداد فیلم سینمایی "زبان مادری‌" در گروه سینمای آزادی ثبت شده تا بعد از فیلم سینمایی "تلفن همراه رئیس‌جمهور" اکران شود./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.