سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبیین مفاهیم و مصادیق مشارکت سیاسی ، در ویژه برنامه "مشارکت سیاسی"

برنامه "حماسه انتخابات"، پیرامون موضوع تبیین وظایف قوه مجریه در قانون و نقش دولتها در برنامه ریزی و مدیریت اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری، به بحث و بررسی در ارتباط با این موضوع خواهد پرداخت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي راديو اقتصاد، شبکه رادیوئی اقتصاد در راستای رسالت و وظایف رسانه ای خویش و همپای دیگر رسانه ها و شبکه های رادیوئی و بمنظور هرچه پرشکوه تر برگزار شدن یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، اقدام به تهیه و تولید ویژه برنامه هائی با حضور کارشناسان ، مدیران  و مسئولین اقتصادی کشور نموده است . تبیین مفاهیم ، مصادیق و اهمیت مشارکت سیاسی مردم در مقابله با تحریمها ، افزایش رشد ، توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور ، عنوان موضوع اولین ویژه برنامه رادیوئی با عنوان "مشارکت سیاسی"خواهد بود که با حضور محمد جواد ایروانی کارشناس و دکتری اقتصاد ، به تحلیل و بررسی این موضوع پرداخته خواهد شد . "مشارکت سیاسی" کاری از گروه اطلاع رسانی رادیو اقتصاد میباشد که روز چهارشنبه 15 خردادماه ساعت 14:45 از این شبکه رادیوئی به روی آنتن میرود .  
تبیین وظایف قوه مجریه در قانون ، همراه با ویژه برنامه "حماسه انتخابات"
ویژه برنامه "حماسه انتخابات" ، پیرامون موضوع تبیین وظایف قوه مجریه در قانون و نقش دولتها در برنامه ریزی و مدیریت اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری ، با حضور دکتر داوود دانش جعفری وزیر سابق اقتصاد و دارائی و دارای دکتری اقتصاد و دانش آموخته رشته اقتصاد ، به بحث و بررسی در ارتباط با این موضوع خواهد پرداخت . ویژه برنامه "حماسه انتخابات" روز پنجشنبه 16 خردادماه ساعت 14:45 دقیقه از گروه اطلاع رسانی رادیو اقتصاد تقدیم شنوندگان ارجمند خواهد شد ./ي2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.