سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در مراسم بهره‌برداري از پروژه‌هاي عمراني و توليدي استان قزوين؛

رحيمي: هيچ دولتي بعد از انقلاب به اندازه دولت احمدي‌نژاد به مردم خدمت نكرده است

معاون اول رئيس‌جمهور با بيان اينكه دولت با وجود همه فشارها توانسته بهترين خدمات را به ملت ايران ارايه دهد، گفت: در تاريخ نظام مقدس جمهوري اسلامي هيچ دولتي نتوانسته به اندازه دولت احمدي نژاد پروژه‌هاي بزرگ و قابل توجه را براي خدمت‌رساني به ملت ايران ارايه دهد .

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري، محمدرضا رحيمي ظهر امروز ( دوشنبه ) در آيين بهره برداري از پروژه‌هاي عمراني و واحدهاي توليدي استان قزوين با گراميداشت ياد بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي گفت: در تاريخ نظام مقدس جمهوري اسلامي هيچ دولتي نتوانسته به اندازه دولت احمدي نژاد پروژه‌هاي بزرگ و قابل توجه را براي خدمت‌رساني به ملت ايران ارايه دهد .

معاون اول رئيس‌جمهور در ادامه با اشاره به طرح‌ها و پروژه‌هاي عمراني ، صنعتي و درماني که در سفر يکروزه خود به استان قزوين به بهره‌برداري رساند، خاطر نشان کرد: اين پروژه‌ها با اعتباري بالغ بر 1700 ميليارد تومان به بهره‌برداري رسيده که از کارهاي پر برکت و موثر دولت احمدي نژاد براي خدمت‌رساني به مردم استان قزوين است .

رحيمي افزود : اگر روزانه طرح‌ها و پروژه‌هاي مختلف به ارزش 1500 ميليارد تومان را مورد بهره‌برداري قرار دهيم ، مدت زمان باقي مانده از دولت دهم براي افتتاح پروژه‌هاي مهم کشور کافي نيست و طرح‌هاي زيادي باقي خواهد ماند که به دست دولت آينده به بهره‌برداري خواهد رسيد .

رحيمي استان قزوين را يکي از استانهاي مهم کشور برشمرد و افزود : اين استان از نظر گسترش صنعت، صنايع مفيد و موثري را در خود جاي داده است، به گونه‌اي که امروز در شهرک‌هاي 11 گانه صنعتي استان قزوين ديگر فضايي براي گسترش وجود ندارد و دولت بايد براي گسترش صنعت در اين استان نسبت به ساخت شهرک‌هاي صنعتي ديگر اقدام کند .

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به سالروز رحلت امام خميني ( ره)‌تصريح کرد : امروز به برکت انقلاب امام خميني ( ره )‌ و رهنمودهاي مقام معظم رهبري، ايران توانسته است به عنوان الگويي براي ساير ملت ها در مقابل همه متجاوزان و زياده‌طلبان ايستادگي کند .

رحيمي با بيان اينکه امروز به برکت انقلاب توانسته‌ايم در مقابل تحريم هاي دشمنان ايستادگي کنيم،تصريح کرد : دولت با وجود همه فشارها توانسته بهترين خدمات را به ملت ايران ارايه دهد .
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.