سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

97 درصد از داوطلبان انتخابات چهارمین دوره شوراها در استان تایید صلاحیت شدند

رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی از تایید صلاحیت 97 درصد از داوطلبان انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، نصرتی در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به ثبت‌نام 12 هزار و 684 نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی در سطح استان، افزود: پس از بررسی هیأت‌های اجرایی و نظارت، در نهایت 12 هزار و 214 نفر از داوطلبان این انتخابات، واجد شرایط تشخیص داده شدند.

وی با بیان این که مردم استان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، بیش از شش هزار نفر را به عنوان اعضای این شوراها انتخاب خواهند کرد، گفت: با رأی مردم استان، 349 نفر در 59 شهر و پنج هزار و 703 نفر در بیش از 1900 روستای استان به عنوان اعضای اصلی شوراهای اسلامی انتخاب خواهند شد.

نصرتی در ادامه مهلت تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراها را یک هفته اعلام کرد و گفت: بر اساس قانون، تبلیغات شوراهای اسلامی هشت روز قبل از روز رأی‌گیری یعنی از روز 16 خرداد آغاز و 24 ساعت مانده به شروع اخذ رأی به پایان می‌رسد.

رییس ستاد انتخابات استان با تاکید بر این که قبل و بعد از این مهلت، تبلیغات به هر نحوی ممنوع است، افزود: ساز و کار لازم در این خصوص از طریق ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی پیش‌بینی شده و سازمان‌های مسئول با تخلفات برخورد خواهند کرد.

وی با بیان این که با شروع تبلیغات داوطلبان شوراها، فضای شور و نشاط در جامعه ایجاد خواهد شد، تصریح کرد: از تمام کسانی که مخلصانه برای خدمت به اسلام و مردم به صحنه آمده‌اند می‌خواهیم در چارچوب قانون و اخلاق حرکت کنند/س

 

برچسب ها: انتخابات ، تایید ، صلاحیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.