سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

آغاز ثبت‌نام کشاورزان برای تامین سوخت در سامانه

رئیس شرکت فرآورده‌های نفتی نور گفت:برای تامین سوخت کشاورزی و چاه‌ها باید روال ثبت سامانه طی شود و تلاش این استکه با شرایط آسان‌تر سوخت بخش کشاورزی و چاه‌های آب کشاورزی تامین و تحویل شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران افتخاری  در جلسه فرعی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود:برای تامین سوخت کشاورزی و چاه‌ها باید روال ثبت سامانه طی شود و تلاش این است که با شرایط آسان‌تر سوخت بخش کشاورزی و چاه‌های آب کشاورزی تامین و تحویل شود.

رئیس شرکت فرآورده‌های نفتی نور از افزایش مصرف نفت سفید پارسال خبر داد و گفت: به‌دلیل نوع مصرف‌کنندگان که عمدتا روستایی هستند و دولت هم تسهیلات ویژه قائل شده و نیز قیمت پایین حدود دو سوم قیمت نفت گاز دلیل این افزایش مصرف بوده است.

مسئول حفاظت منابع آبزیان نور نیز در این جلسه وظیفه این اداره را حفظ ذخایر آبی عنوان کرد و افزود:با توجه به ممنوعیت صید،برخی تخلفات از سوی افراد و گاهی مسافران در بحث ماهیان خاویاری صورت می‌گیردکه برخورد جدی می‌شود.

ملک شاه با ارائه گزارش یک ماه گذشته(اردیبهشت) از کشف 14 قطعه ماهی استخوانی، 408 رشته دام غضرفی، 2 هزار و 235 رشته دام فلسدار، 5 هزار و 232 کرف، هشت حلقه لاستیک و 26 شاخه لنگر خبر داد./س

برچسب ها: ثبت نام ، کشاورزان ، سوخت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.