سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

آغاز به کار نمایشگاه آستان مقدس حضرت معصومه(س)

نمایشگاه فرهنگی مذهبی آستان مقدس حضرت معصومه(س) روز یکشنبه در آستانه سالروز ارتحال حضرت امام(ره) و قیام خونین 15 خرداد در جوار مضجع نورانی کریمه اهل بیت(س) آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، مدیر کل روابط عمومی آستان حضرت معصومه(س) روز دوشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: این نمایشگاه در بیش از 40 غرفه با همکاری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و مجموعه فرهنگی مذهبی تخت فولاد اصفهان برپا شده است.
حجت الاسلام سید محمد صادقی آرمان افزود: در این نمایشگاه غرفه هایی در معرفی حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد، یازدهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری و همچنین معرفی موسسه فرهنگی مذهبی تخت فولاد اصفهان ارایه شده است.
وی با اشاره به فعالیت این نمایشگاه تا 20 خردادماه جاری، ادامه داد: این نمیاشگاه همه روزه صبح ها از ساعت 9 الی 13 و عصر ها از ساعت 16 الی 22 در ضلع شرقی صحن جواد الائمه(ع) آستان حضرت معصومه(س) در معرض دید عموم مردم قرار دارد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت معصومه (س) آماده همکاری با نهاد ها، سازمان ها و موسسات استانی و سراسر کشور در راستای برپایی نمایشگاه در محل دایمی نمایشگاه های این آستان است./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.