سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

انتخابات پرشور عامل بازدارنده برای دشمنان است

آیت الله محسن مجتهد شبستری امام جمعه تبریزگفت:شرکت گسترده در انتخابات عامل بازدارنده ای برای دشمنان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در مراسم گرامیداشت سالروز رحلت امام خمینی(ره) وقیام 15 خرداد در جمع دانشگاهیان این دانشگاه گفت:منظور مقام معظم رهبری از حماسه سیاسی انتخابات ریاست جمهوری می باشد و دربیانات شان همواره بر حضور فعال وگسترده وپرشور مردم توصیه کرده اند.

آیت الله مجتهدشبستری افزود:مقام معظم رهبری تذکر داده اند که دشمن در رصد است واگر مردم را همانند سابق درصحنه ببیند عقب نشینی می کند .

وی دربخش دیگر سخنان خود دانشگاهیان را عناصری موثر خواند وتاکید کرد: دانشگاهیان بایدضمن حضورگسترده وآگاهانه خود زمینه را برای حضور حداکثری مردم فراهم نمایند زیرا این انتخابات توصیه امام راحل ،مقام معظم رهبری و وظیفه شرعی وملی است.

امام جمعه تبریز گفت: حضرت امام خمینی(ره)همیشه دعوت به وحدت کرده و حضور مردم درصحنه های انقلاب را واجب شرعی می دانست واز مردم می خواست با حضور در پای صندوقهای رای در مقدرات خویش وسرنوشت کشور سهیم باشند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی از مردم خواست تا فردی را که جامعیت وصلاحیت بیشتری داشته ،درولایت مداری ثابت قدم بوده واز نظر روابط بین الملل دارای اطلاعات کافی باشدانتخاب کنند تا از این آزمون الهی نیز سربلند بیرون آییم.

وی در ادامه به برخی از ویژگی های امام راحل اشاره کرده افزود: امام (ره)اعلم مجتهدین عصر خود،فیلسوفی صاحب نظر،عالی ترین مفسر قرآن و زاهد بود که نه تنها با طاغوت کشور خود بلکه با نظام سرمایه داری دنیا،کمونیسم وابرقدرت های شرق وغرب نیز مبارزه کرد.

آیت الله مجتهدشبستری درپایان ضمن تشکر از برگزاری چنین مراسمی آنرا وسیله تذکر خواند تا درسهای فضیلت را از مکتب مرشد بزرگ انقلاب یاد گرفته و زمینه حضور برای خلق حماسه سیاسی را فراهم آورد./س

برچسب ها: انتخابات ، دشمنان ، عامل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.