سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت ارتحال امام راحل؛

اقدامات خدمات شهری،‌عمرانی،‌ترافیکی در مسیرهای منتهی به جماران اجرا شد

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه یک گفت: به منظور ارائه تسهیلات و فراهم نمودن امکانات مناسب برای حضور زائرین بیت امام(ره) اقدامات خدمات شهری، ترافیکی، عمرانی در مسیرهای منتهی به جماران اجرا شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مجید نوربخش افزود: کلیه معابر شهری و مخازن زباله در محدوده جماران و خیابان های شهید دکتر باهنر و یاسر به صورت مستمر شستشو و نهرهای این محدوده لایروبی و پاکسازی شدند.
نوربخش تصریح کرد: کاشت فضای سبز، بازسازی، پاکسازی و واکاروی باغچه دو طرف خیابان یاسر و حسنی کیا، اجرای رنگ پوششی دیوارها و رنگ آمیزی پایه چراغ و تیر برق و رفع نقص آنها، جمع آوری و مرمت جداول آسیب دیده، جمع آوری خاک و نخاله های ساختمانی، از فعالیت های اجرا شده در این محدوده است.
نوربخش اظهار داشت: لکه گیری، آسفالت و مرمت حفاری خیابان های جماران، یاسر و موارد دیگر، پیاده رو سازی و آماده سازی معبر خیابان حسنی کیا، جدول گذاری از اقدامات اجرا شده در این محدوده است.
وی بیان کرد: در بخش اجتماعی نیز ایستگاه های فرهنگی، ایستگاه خلاقیت کودکان و نوجوانان برپاست.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه یک در ادامه افزود: جهت روان سازی و ایمن سازی تردد خودروها در محورهای جماران محدودیت های ترافیکی جهت عبور خودروهای سنگین اجرا و در خیابان حسنی کیا نیز فقط به خودروهای دارای مجوز اجازه عبور داده می شود.
وی عنوان کرد: نصب تابلوهای پارک ممنوع در این محدوده اجرای بیش از 7 هزار متر خط کشی محوری، نصب بیش از 40 علایم ترافیکی در سطح محدوده از دیگر اقدامات اجرا شده است./ل
برچسب ها: ارتحال ، امام ، جماران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.