سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت 7هزار محصول و 20 فناوری تولید در سامانه "ساخت ایران"

دبير انجمن مراكز تحقيق و توسعه صنعت، معدن و تجارت از راه‌اندازي سايت ساخت ايران خبر داد و گفت: در اين سامانه هفت هزار محصول و ۲۰ فناوري توليد خدمات مشخصات خود را ثبت كرده‌اند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، حميد طاهباز توكلي با اشاره به برگزاری دومين نمايشگاه ساخت ايران در دهه توليد ملي افزود: سايت ساخت ايران به منظور پشتیبانی از شرکت کنندگان این نمایشگاه راه اندازی شده و تا کنون هفت هزار محصول و ۲۰ فناوري توليد خدمات مشخصات خود را در این سامانه ثبت كرده‌اند.

وی ادامه داد: شركت‌هاي زيرمجموعه اين انجمن براي نشان دادن توانايي‌هاي خود در دومين جشنواره ساخت ايران نيازمند ۷۰۰ متر فضا هستند.

وي تصریح كرد: در همين راستا با مذاكرات صورت گرفته با دانشگاه تهران پنج هزار پايان نامه مقطع كارشناسي ارشد و دكترا و همچنين چهار هزار و ۵۰۰ پايان نامه از دانشگاه شريف دريافت كرده‌ايم تا با انعقاد تفاهم‌نامه‌اي با آن‌ها از ظرفيت دانشگاه‌ها در حوزه صنعت بيشتر استفاده كنيم.

لازم به ذکر است دومين جشنواره و نمايشگاه ساخت ايران از دوم تا پنجم تيرماه و همزمان با دهه توليد ملي در نمايشگاه بين‌المللي تهران برگزار مي شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.