سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

امام خمینی (ره)، یک شخصیت بی نظیر عبادی، سیاسی و اخلاقی در عصر حاضر بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری گفت: حضرت امام خمینی (ره)، یک شخصیت بی نظیر عبادی، سیاسی و اخلاقی در عصر حاضر بود.

حجت الاسلام کریم سرافراز، با تجلیل از مقام شامخ امام راحل(ره) افزود: رمز موفقیت امام در رهبری امت اسلام و پیروزی انقلاب اسلامی در این شعار محوری بود که سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ماست.
وی تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره)، مفسر عملی نهج البلاغه و قرآن کریم بود و عبودیت، جامعیت و عزت همواره با نام آن امام عزیز به ذهن انسان متبادر می شود.
حجت الاسلام سرافراز، با اشاره به شعار سال گفت: مقام معظم رهبری در این سال دو مأموریت مهم را بر دوش  آحاد ملت گذاشت که عبارتند از: حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: حماسه سیاسی به خاطر رخداد بزرگ 24 خرداد یعنی برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی و یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است که چشم جهانیان به آن دوخته شده است.
وی، چند نکته مهم در مورد انتخابات را خاطر نشان کرد و افزود: نکته مهم آن است که انتخابات، هم فرصتی برای انقلاب و هم تهدیدی برای انقلاب است زیرا اگر مردم در انتخابات حضور کم رنگی داشته باشند یک فرصت برای دشمن ایجاد می‌شود.
حجت الاسلام سرافراز، پنج نسبت برای انتخابات رئیس جمهور اصلح را برشمرد و یاداور شد: تقید و تعهد عملی نسبت به اسلام، اخلاق اسلامی و ارزش های اسلامی، باور قلبی نسبت به خدمتگزاری به مردم، التزام عملی نسبت به ولایت فقیه و نسبت به دشمن "اشداء علی الکفار" و نسبت به دوستان انقلاب" رحماء بینهم" بودن، پنج ویژگی رئیس جمهور شایسته ملت بزرگ ایران اسلامی است./س
برچسب ها: شخصیت ، عبادی ، سیاسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.