سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

وفاداری به مبانی انقلاب، ولایتمداری و کارآمدی سه شاخصه کاندید اصلح

مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرکرد گفت: وفاداری به مبانی انقلاب، ولایتمداری و کارآمدی سه شاخصه کاندید اصلح است.

دکتر محمد حسین صفار هرندی، با گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی و سالروز قیام 15 خرداد اظهار داشت: انتخاب اصلح به معنای انتخاب شایسته ترین فرد از بین شایستگان می باشد.
وی افزود: همه کسانی که شورای نگهبان، صلاحیت آنان را احراز کرده، شایسته اند اما باید فردی را انتخاب کنیم که متناسب با شرایط امروز جامعه باشد.
صفار هرندی تصریح کرد: اولین شاخص کاندیدای اصلح، وفاداری بی چون و چرا به مبانی انقلاب و ارزش های اسلامی است.
مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دو آفت تحجّر و تهتک به مقابله با مبانی انقلاب آمده اند و دشمنان از رجال دینی و روشنفکرمآبان در این عرصه، استفاده ابزاری می کنند.
وی تاکید کرد: ولایتمداری، دومین شاخصه از ویژگی های شایسته ترین کاندیدای انتخاباتی می باشد و در این موضوع باید به نوع نگاه افراد نسبت به ولایت و رهبری الهی جامعه توجه ویژه داشته باشیم.
صفار هرندی افزود: کسانی که خود را در عرض ولی فقیه می دانند و یا اینکه رابطه ولی با افراد جامعه را رابطه پدر و فرزندی و برادری می پندارند، در ادامه مسیر ادعاهای دیگری را مطرح می کنند و سرکشی های نفسشان آغاز می شود.
مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رابطه با رهبر دینی  و ولی فقیه را یک رابطه تعبدی دانست و گفت: کسانی که عنوان می کنند، رهبر جامعه هم مانند ما یک رأی دارد، در مقام عمل خواستار 50 میلیون رأی مردم برای اطرافیان خویش می شوند.
وی تصریح کرد: کارآمدی از دیگر شاخصه های کاندیدای اصلح است و این ویژگی را باید متناسب با نیازهای جامعه در حال حاضر و سال های آتی تعریف کنیم.
صفار هرندی گفت: مبارزه با تورّم، ایجاد اشتغال و رفع موانع معیشتی از خواسته های مردم در این زمان است که رئیس جمهور آینده بایستی برای تحقق آنها از توانمندی بالایی برخوردار باشد. /س
برچسب ها: وفاداری ، انقلاب ، اصلح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.