سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

انتخابات پرشور مردمی بودن نظام را ثابت می‌کند

رییس دانشگاه ارومیه گفت:حضور حداکثری مردم در انتخابات توانمندی نظام جمهوری اسلامی و مردمی بودن آن را ثابت می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اروميه

دکتر حسن صدقی با اعلام مطلب فوق افزود:حضور مردم در انتخابات برنامه‌های شوم دشمن را که سعی در ایجاد شکاف بین مردم و نظام بودند را خنثی کرده و انها را مایوس می کند.

 رییس دانشگاه ارومیه با اشاره به اینکه نظام ما یک نظام ولایی است اظهار کرد: در همین راستا کاندیداها نباید از خط و خطوط ولایی خارج شوند و از خواسته‌های برجسته مردم عدول نکنند.

وی همچنین حفظ استقلال نظام و قدرت هسته‌ای، عدم وابستگی به قدرتها، عدم خودباختگی و خود کم‌بینی در مقابل نظام‌های استکباری، حفظ ارزش‌های نظام بالاخص شهدا و حفظ و تقویت توانمندیهای اقتصادی نظام را از ویژگیهای یک رییس جمهور برشمرد.

وی با اشاره به راهکارهای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای اظهار کرد:باید در عرصه تبلیغات کاندیداها در مردم ایجاد بصیرت شود و به جای شعار، شعور به مردم رسانده شود.

صدقی ادامه داد:مردم دیگر علاقه ای به شعار و شعارگرایی ندارند باید هرگونه تبلیغ با شعور و آگاهی رسانی همراه باشد همانطور که مقام معظم رهبری در فرمایشات خود شعور را در بین مردم ایجاد می‌کنند و روحیه تجزیه و تحلیل را در بین مردم ترویج می دهند.

وی اظهار کرد:مهمترین انتظار جامعه دانشگاهی از کاندیداها این موضوع است که از توانمندیهای علمی کشور غافل نباشند و به تولید علم و تکنولوژی توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی با اشاره به نقش تفکرات و گرایش‌های مختلف در انتخابات اظهار کرد:تفکرها و گرایشات مختلف باید درجهت بالندگی ، توانمندی و وحدت نظام و در راستای مردم و تفکر عمومی جامعه حرکت کنند چون حرکتی که فکر کند اول و آخر حرکت است خود محور بوده و از نظرات تفکرات مختلف استفاده و بهره نگیرد به ضرر کشور و خطرناک است.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه همه مردم مخصوصا دانشگاهیان مشارکت فعال و بهینه‌ای در انتخابات خواهند داشت افزود:نهایت انتخابات، انتخاب یک شخص یا یک تفکر به عنوان رییس جمهور نیست بلکه ضربه شستی به دشمن است./س

برچسب ها: انتخابات ، خطرناک ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.