سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویژه برنامه رادیو فرهنگ در ارتحال حضرت امام خمینی(ره)

رادیو فرهنگ در سالروز درگذشت جانسوز حضرت امام خمینی (ره) ویژه برنامه هایی را به همین مناسبت پخش می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ، برنامه «درسوگ خورشید» سه شنبه 14 خرداد از ساعت 9 تا 11:30 از رادیو فرهنگ پخش می شود، این برنامه با رویکردی متفاوت به بررسی آثار امام خمینی(ره) در حوزه های فرهنگ و سیاست می پردازد.

واکاوی نظرات و اندیشه های ارزشمند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در حوزه های اجتماعی از جمله بخش های این برنامه است که در گفتگو با دکتر جعفر رشیدپور وعلی کردی پژوهشگر و نویسنده تاریخ انقلاب اسلامی تحلیل و بررسی می شود.
در بخش هایی از این ویژه برنامه سخنرانی های امام خمینی در حوزه های فرهنگی و اجتماعی و توصیه های ایشان در این حوزه پخش می شود.
این برنامه کاری از گروه تاریخ و سیاست است که به سردبیری میترا نیکفر، تهیه کنندگی امیررضا راز و با اجرای مشترک رضا خضرایی و فاطمه حقیقت ناصری از رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف 106 به روی آنتن می رود.
برنامه روزهای دوشنبه و سه شنبه هفت اقلیم که به ترتیب به موضوعات سینما و ادبیات اختصاص دارد، همزمان با رحلت امام خمینی (ره) در روز دوشنبه 13 خرداد سریال ها و فیلم هایی که با توجه به سیره و زندگی گرانقدر امام راحل(ره) ساخته شده اند را بررسی می کند. برنامه هفت اقلیم سه شنبه 14 خرداد نیز به همین مناسبت تجلی زندگی و شخصیت والای حضرت امام خمینی (ره) در آثار ، شعر و داستان های ادبیات فارسی را بررسی و واکاوی می کند.

هفت اقلیم برنامه ای از گروه هنر است که هر روز از ساعت 19:30 تا 21 به روی آنتن می رود.
برنامه ریشه ها و اندیشه ها نیز ویژه برنامه ای از گروه فرهنگ و جامعه است ازیازدهم تا پانزدهم خرداد هر روز ساعت 11:30 تا 12 پخش می شود.
موضوع این برنامه واکاوی اندیشه های و دیدگاههای حضرت امام خمینی (ره) در طول حیات پربرکتشان در حوزه های فرهنگی ، خانواده، زنان است.
این برنامه به سردبیری میترا نیکفر در شبکه فرهنگ تولید شده است./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.