سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

عامل پیروزی ملت ایران در برابر غرب گفتمان مقاومت است

یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: آنچه امروز ما را در برابر غرب پیروز خواهد کرد گفتمان انقلاب اسلامی یعنی همان گفتمان مقاومت در برابر غرب است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، حجت الا سلام فلاحتی افزود : کسی که قصد داردسکان هدایت کشور را برعهده بگیرد باید از مبانی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی که مبانی اصلی انقلاب اسلامی است فهم و درک درستی داشته باشد.

وی فهم موقعیت کنونی کشور را از نکات برجسته رئیس جمهور قبلی دانست و تصریح کرد: نقطه عبور کشور از مرز استقلال به مرز تثبیت در سال 88 اتفاق افتاد و ما در سال 88 به ابن دلیل به فتنه رسیدیم که در سال 84 اتفاقاتی افتاد که فتنه گران با نگاهی که در لبه پرتگاه قرارشان داده بود آمدند و در سال 88 آن فتنه را بر پا کردند.

استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: البته باید قبول کنیم که گفتمان مقاومت هزینه های هم دارد و به قول یک فردی وقتی دو هزا رو 500 تومان بابت یک بسته پنیر می پردازیم هزار تومان آن هزینه مقاومتمان در برابر غرب و استکبار است.

وی با اشاره به بحث اصولگرایی در کشور گفت: افرادی که دم از اصولگرایی می زنند اول باید بگویند اصولگرایی یعنی چه و پس از آن خود را جزء اصولگراها بدانند.

وی با اشاره به بحث اصلاح طلبی در ایران گفت: منظور از معنی واقعی اصلاح طلبی در کشور ما اصلاح کردن شعار های انقلاب اسلامی است و از نظر این افراد آزادی یعنی آزادی غربی، استقلال یعنی توسعه غربی و در بحث جمهوری اسلامی هم که هیچ کدامش را قبول ندارند و اسلامیت نظام را که سال هاست زیر سوال برده اند و پنبه جمهوریت را نیز در فتنه 88 زدند.


برچسب ها: مقاومت ، عامل ، پیروزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.