سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خالقی فر:در لیست دایی هم بودم

رضا خالقی فر که یکی از بازیکنان فصل قبل لیگ بود، می گوید شرایط برای پیشرفت و موفقیت در راه آهن مهیاست و او به همین خاطر این باشگاه را برای ادامه بازی انتخاب کرده است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران :رضا خالقی فر مهاجم ۲۹ ساله تیم فوتبال صنعت نفت، روز یکشنبه ۱۲ خرداد ماه در باشگاه راه آهن حضور پیدا کرد و بعد از مذاکره با مدیران باشگاه قرارداد خود را امضا کرد .
 
 قرارداد خالقی فر  سه ساله است و او در تمرینات تیم حاضر خواهد شد.
 گفتگوی او با سایت باشگاه دقایقی بعد از امضای قراردادش را می خوانید.
آقای خالقی فر به باشگاه راه آهن خوش آمدید. چطور شد که با اینجا را برای ادامه بازی انتخاب کردی؟
-فصل که تمام شد من چند پیشنهاد داشتم که راه آهن هم جزوشان بود. زمان آقای دایی هم من در لیست ایشان بودم و در لیست اقای ابراهیم زاده هم بودم. با سبک و سنگین کردن پیشنهاداتم، دیدم که راه آهن به خاطر مدیریتش، مربی خوبی که دارد و بازیکنان سطح بالایش، امسال شرایط خوبی دارد و می توانم در آن پیشرفت کنم. امیدوارم هم تیم موفق باشد و هم خود من روزهای خوبی داشته باشم.
برایت مهم بود که در تهران بازی کنی یا این موضوع برایت اهمیت نداشت؟
-نه مهم نبود چون من در سخت ترین شهر ایران فوتبال بازی کرده ام. البته برای پیشرفت خودم به آبادان رفتم چون در یک مقطعی شرایط خوبی در سایپا نداشتم و مجبور بودم به جایی بروم که احیا شوم. آبادان برای من خیلی خوب بود و فوتبال این شهر کمک زیادی به من کرد که دوباره برگردم. الان هم برای پیشرفت به راه آهن آمده ام و فرقی نمی کرد که این تیم در کدام شهر باشد. مهم این است که باشگاه وضعیت خوبی دارد و بازیکن می تواند با آرامش کارش را بکند.
آمار فصل گذشته ات تقریبا خوب است. خودت راضی هستی؟
-من شش گل زدم و ۹ پاس گل دام که فکر کنم آمار بدی نباشد. در پنج شش گل هم تاثیر مستقیم داشتم.
تا حالا با آقای ابراهیم زاده کار کرده ای؟
-نه متاسفانه اما خیلی خوشحالم که اینجا قرار است با ایشان کار کنم. من تا به حال با مربیانی که کار کرده ام همه شان از نظر اخلاقی خوب بوده اند و خدا را شکر آقای ابراهیم زاده هم از هر نظر برای من ایده آل هستند. من اگر با مربی رابطه نزدیکی نداشته باشم نمی توانم خوب بازی کنم ولی خوشبختانه قرار است با مربی ای کار کنم که از نظر روحی و اخلاقی خیلی می تواند به من کمک کند. حضور ایشان در راه آهن تاثیر زیادی در آمدنم به اینجا داشت.
به نظرت راه آهن در فصل آینده چه عملکردی خواهد داشت؟
-هر تیمی که لیگ را شروع می کند قطعا یک هدفی دارد اما پایبندی به آن هدف مهم است. خیلی ها می گویند می خواهیم سهمیه آسیا بگیریم یا قهرمان شویم اما اینکه برای رسیدن به آن هدف ثبات داشته باشی مهم است. من تمام این شرایط را در تیم های دیگر تجربه کرده ام اما به فکر می کنم پافشاری مجموعه راه آهن برای دستیابی به هدفشان خیلی جدی است. قطعا اگر بازیکنان هم از اولین بازی تا آخرین بازی با جدیت کار کنند می توانیم راحت سهمیه آسیا را بگیریم.
برچسب ها: رضا ، خالقی ، قرارداد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.