سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هلاکت شمار زيادي از تروریستهای النصره در حومه دمشق و القصیر

نیروهای ارتش سوریه شمار زیادی از افراد مسلح وابسته به گروهک تکفیری موسوم به جبهه النصره که خود را برای حمله به دمشق و القصیر آماده می کردند، به هلاکت رساندند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، خبرگزاری دولتی سوریه (سانا) در گزارشی از عملیات ارتش این کشور در حومه دمشق افزود: یگانی از ارتش سوریه در تعقیب ستیزه جویان در دو منطقه حجیره و یلدا در حومه جنوبی دمشق و در نزدیک منطقه زینبیه (س) ، یک تیربار سنگین را منهدم و شمار زیادی از تروریستها را از پای درآورد که در میان آنها اتباع بیگانه تونسی ، اردنی و سعودی هم دیده می شوند.

در حومه شرقی دمشق موسوم به «غوطه» هم نیروهای ارتش سوریه در عملیات گسترده ای در منطقه ملیحه و دیرسلمان شماری از افراد مسلح که مردم را در مسیر جاده فرودگاه و جاده دمشق - حمص در منطقه حرستا هدف قرار می دادند، به هلاکت رساندند.

به گزارش سانا ، در باغ های منطقه حرستا در هشت کیلومتری شمال شرق دمشق و باغ های برزه در شمال شرق دمشق ارتش با تعقیب افراد مسلح شمار زیادی از آنها را به هلاکت رساند و اسلحه همراه آنها را مصادره کرد.

در منطقه مرزی مضایا در چهل کیلومتری غرب دمشق هم نیروهای ارتش سوریه با گروهی از افراد وابسته به جبهه النصره درگیر و خسارتهای سنگینی به آنها وارد کردند.

در منطقه بیت جن و خان الشیخ در سی و پنج کیلومتری جنوب غرب دمشق، ارتش گروهی از افراد شرور را تعقیب و از پای درآورد. افراد این گروه مردم را تهدید و از آنها باجگیری می کردند و به خرابکاری علیه تاسیسات زیرساختی دست می زدند.

شبکه تلویزیونی سوریه لحظاتی پیش در خبری فوری اعلام کرد: ارتش سوریه شماری از عناصر مسلح تروریست را در دو روستای الجوادیه و الضبعه در حومه شهر القصیر به هلاکت رساند.
برچسب ها: تروریست ، النصره ، دمشق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.